Marketing i komunikacija na društvenim mrežama
Društvene mreže promijenile su način na koji danas gledamo na odnose s javnošću. Stari PR kako ga već mnogi nazivaju, više nije dovoljan za uspješno komuniciranje na novim medijima. Komunikacija je prešla iz jednosmjernog kanala (novine, TV, Radio) u dvosmjeran kanal (like, komentar, share, tweet), gdje korisnici više ne primaju poruke pasivno, već aktivno komuniciraju i sudjeluju u kreiranju sadržaja.
Napredni certificirani program Marketing i komunikacija na društvenim mrežama naučit će vas kako prilagoditi svoj sadržaj i komunikacijsku strategiju za društvene mreže. Osim komunikacijske strategije, naučit ćete kako definirati oglašivačke budžete i upravljati kampanjama na društvenim mrežama. Uz strategiju i oglašavanje, naučit ćete elemente kriznog komuniciranja na društvenim mrežama uz realne primjere i radionicu. Na kraju, naučit ćete kako koristiti on-line alate za analizu vaše uspješnosti na društvenim mrežama.
Nakon uspješnog završetka programa, svaki polaznik će biti u mogućnosti samostalno kreirati komunikacijsku strategiju za društvene mreže i upravljati komunikacijom na društvenim mrežama (community management).
Za uspješno izvršen zadatak programa, polaznicima će biti uručen napredni certifikat (London School of Public Relations Advanced Certificate) s titulom Social Media Officer.
Moduli uključeni u ovaj program
- Pregled najvažnijih društvenih mreža
- Odabir odgovarajuće društvene mreže
- Odabir ciljane publike
- Komunikacija na društvenim mrežama
- Marketinške mogućnosti društvenih mreža
Predavači: Krešimir Dominić
- Važnost vizualnog identiteta
- Načini vizualne komunikacije
- Alati vizualne komunikacije
- Uspostavljanje vizualnih standarda
- Primjeri uspješnog i neuspješnog brendiranja na društvenim mrežama
Predavači: Nebojša Uglješić
Kreiranje content strategije.
KPI (Key Performance Indicators).
Kako mjeriti i što mjeriti na društvenim mrežama.
Kako participirati u komunikaciji.
Pisanje konverzacijskog kalendara
Predavači: Barbara Slade Jagodić
Kada i kako odgovarati na komentare
Kako pravilno odgovarati na poruke korisnika
Primjeri dobre i loše komunikacije na društvenim mrežama
Predavači: Krešimir Dominić
- Trenutno stanje društvenih mreža
- Facebook oglašavanje
- Instagram oglašavanje
- Twitter oglašavanje
- LinkedIn oglašavanje
Predavači: Ivo Novak
- Zašto je sadržaj vladar društvenih mreža?
- Što publika voli (klikati)
- Kako oblikovati prepoznatljiv sadržaj
Predavači: Barbara Slade Jagodić
- Cilj Internet marketinga
- Temelji analize
- Osnove Google Analytics-a
- Analytics ABC (Acquisition, Behaviour, Conversion)
- Terminologija
Predavači: Damir Podhorski
Mario Poje Fotografija na društvenim mrežama
Predavači: Mario Poje
- Dobri i loši primjeri oglašavanja i komunikacije na društvenim mrežama
Predavači: Mario Glasnović