Phone: +385 91 43 58 693 | info@lspr.hr

Marketing i komunikacija na društvenim mrežama

Društvene mreže promijenile su način na koji danas gledamo na odnose s javnošću. Stari PR kako ga već mnogi nazivaju, više nije dovoljan za uspješno komuniciranje na novim medijima. Komunikacija je prešla iz jednosmjernog kanala (novine, TV, Radio) u dvosmjeran kanal (like, komentar, share, tweet), gdje korisnici više ne primaju poruke pasivno, već aktivno komuniciraju i sudjeluju u kreiranju sadržaja.

Napredni certificirani program Marketing i komunikacija na društvenim mrežama naučit će vas kako prilagoditi svoj sadržaj i komunikacijsku strategiju za društvene mreže. Osim komunikacijske strategije, naučit ćete kako definirati oglašivačke budžete i upravljati kampanjama na društvenim mrežama. Uz strategiju i oglašavanje, naučit ćete elemente kriznog komuniciranja na društvenim mrežama uz realne primjere i radionicu. Na kraju, naučit ćete kako koristiti on-line alate za analizu vaše uspješnosti na društvenim mrežama.

Nakon uspješnog završetka programa, svaki polaznik će biti u mogućnosti samostalno kreirati komunikacijsku strategiju za društvene mreže i upravljati komunikacijom na društvenim mrežama (community management).

Za uspješno izvršen zadatak programa, polaznicima će biti uručen napredni certifikat (London School of Public Relations Advanced Certificate) s titulom Social Media Officer.

POČETAK PREDAVANJA JESENSKE GENERACIJE
06.05.2017.

MJESTO ODRŽAVANJA PREDAVANJA
Veleučilište VERN
Importanne Galleria
Iblerov trg 10, 1. i 2. kat

RASPORED PREDAVANJA
Preuzmi PDF

Moduli uključeni u ovaj program

  • Pregled najvažnijih društvenih mreža
  • Odabir odgovarajuće društvene mreže
  • Odabir ciljane publike
  • Komunikacija na društvenim mrežama
  • Marketinške mogućnosti društvenih mreža

Predavači: Krešimir Dominić

  • Važnost vizualnog identiteta
  • Načini vizualne komunikacije
  • Alati vizualne komunikacije
  • Uspostavljanje vizualnih standarda
  • Primjeri uspješnog i neuspješnog brendiranja na društvenim mrežama

Predavači: Nebojša Uglješić

Tko, kada i što: kreiranje i određivanje pravila za korištenje društvenih mreža unutar organizacije.
Kreiranje content strategije.
KPI (Key Performance Indicators).
Kako mjeriti i što mjeriti na društvenim mrežama.
Kako participirati u komunikaciji.
Pisanje konverzacijskog kalendara

Predavači: Barbara Slade Jagodić

  • Snapchat
  • Instagram
  • Periscope
  • Primjeri kampanja

Predavači: Karlo König

Pravila komunikacije na društvenim mrežama
Kada i kako odgovarati na komentare
Kako pravilno odgovarati na poruke korisnika
Primjeri dobre i loše komunikacije na društvenim mrežama

Predavači: Krešimir Dominić

  • Trenutno stanje društvenih mreža
  • Facebook oglašavanje
  • Instagram oglašavanje
  • Twitter oglašavanje
  • LinkedIn oglašavanje

Predavači: Ivo Novak

  • Zašto je sadržaj vladar društvenih mreža?
  • Što publika voli (klikati)
  • Kako oblikovati prepoznatljiv sadržaj

Predavači: Barbara Slade Jagodić

  • Cilj Internet marketinga
  • Temelji analize
  • Osnove Google Analytics-a
  • Analytics ABC (Acquisition, Behaviour, Conversion)
  • Terminologija

Predavači: Damir Podhorski

  • Prikazi nastupa na društvenim mrežama kroz cjelovite kampanje

Predavači: Nebojša Uglješić

  • Dobri i loši primjeri oglašavanja i komunikacije na društvenim mrežama

Predavači: Karlo König

Dodjela certifikata.
Cijena za pravne osobe (tvrtke)
9.000,00kn
(PDV uključen)
Cijena za fizičke osobe (pojedince)
8.000,00kn
(PDV uključen)
Za super ranu prijavu do 15.03.2017. odobravamo 20% popusta Ukoliko se školarina podmiruje avansno, odobravamo dodatni popust od 10%. Članovi LSPR Alumni kluba ostvaruju popust od 40% na školarinu bez obzira na vrijeme prijave. Upisnina u program iznosi 1000 kn i potrebno ju je uplatiti do 01.04. kako bi se ostvario popust od 20% (upisnina se uračunava u konačnu cijenu).
Prijavite se!
ili pošaljite mail na upisi@localhost