Phone: +385 99 251 55 52 | info@lspr.hr

Razvijanje komunikacijskih vještina

Razvijanje komunikacijskih vještina potrebne je za gotovo svako zanimanje i uspješno vladanje komunikacijskim vještinama presudno je za poslovni uspjeh, ali i osobni razvoj. Upravo je tome namijenjen ovaj program koji spaja teoriju i praksu i donosi alate za učinkovito komuniciranje. Polaznici će naučiti koji su osnovni elementi komunikacijskog čina, kako strukturirati govor i kako se pripremiti za uspješnu prezentaciju. Također, uz praktične primjere, naučit će i kako argumentirati, prepoznati smicalice i služiti se retoričkim figurama te usvojiti vještine usavršavanja svojeg glasa i izgovora, kao i vještine neverbalne komunikacije.

Polaznici koji opravdano izostanu s predavanja imaju mogućnost pohađati propušteno predavanje s drugom generacijom polaznika.

Tijekom programa, polaznici izvršavaju razne zadatke i na taj način stječu i testiraju sva potrebna znanja za diplomu Londonske škole odnosa s javnošću. Diploma je od izuzetnog značaja za stručnjake s područja komuniciranja i potvrda je o stečenim teorijskim i praktičnim znanjima s područja komunikacijskih vještina. Komunikacijskom stručnjaku stečena znanja u LSPR školi višestruko olakšavaju svakodnevni posao.

POČETAK PREDAVANJA JESENSKE GENERACIJE
19.10.2019.

PREDAVANJA
Subota, 10:00 - 17:00 sati

MJESTO ODRŽAVANJA PREDAVANJA
Veleučilište VERN
Importanne Galleria
Iblerov trg 10, 1. i 2. kat

RASPORED PREDAVANJA
Preuzmi PDF (zadnja promjena 10.10.2019.)

Moduli uključeni u ovaj program

  • U uvodnom predavanju polaznici se upoznaju s odlikama kvalitetne komunikacije i sastavnicama komunikacijskog čina (pošiljatelj, primatelj, kanal, šum u komunikaciji…).
  • Na dobrim i lošim primjerima različitih oblika komunikacije polaznici usvajaju specifičnosti pojedinih oblika.
  • Drugi dio predavanja odnosi se na komunikacijske stilove.
  • Važnost povratne informacije
  • Polaznici će saznati kojim stilom komuniciraju, naučit će prepoznavati komunikacijske stilove i prilagoditi svoju komunikaciju različitim stilovima.

Predavači: Davor Stanković

  • Predavanjem se stavlja naglasak na važnost retoričke edukacije koja pridonosi boljem i učinkovitijem samopredstavljanju govornika.
  • Posebna se pozornost posvećuje svakom elementu javnoga govora kojim se to postiže (od glasa i izgovora do vještine argumentacije).
  • Također, daju se upute za pripremu javnoga govora, a na temelju primjera ističu se najčešće pogreške te daju smjernice kako ih izbjeći.
  • Drugi dio predavanja uključuje praktične vježbe snimanja i analiziranja govorničkih improvizacija pri čemu se svaki polaznik upoznaje s vlastitim prednostima i nedostacima te se daju smjernice, upute i savjeti za daljnji rad na usavršavanju komunikacijskih vještina.

Predavači: Gabrijela Kišiček

  • Strateško planiranje
  • Ciljevi i strategije komunikacije
  • Komunikacijske taktike (aktivnosti)
  • Tradicionalni i novi mediji
  • Mjerenje i evaluacija komunikacije

Predavači: Violeta Colić

  • Prije stjecanja iskustva nastupa pred kamerom, polaznici će osvijestiti osnovne elemente govorne izvedbe i napraviti vježbe za glas i izgovor.
  • Uz analizu primjera, definirat će se poželjno I nepoželjno ponašanje pred kamerama.
  • Svaki će se polaznik okušati u davanju kratke izjave za medije nakon čega će uz analizu dobiti upute za poboljšanje svojeg medijskog nastupa.

Predavači: Davor Stanković

1. Sigurnost u sebe i doživljaj vlastite moći
  • Asertivni princip: Integrirani osjećaj za sebe I poštivanje drugih
  • Vjerovanje u poruku i dobrobit obje strane
  • Snaga koja pokreće ljude…
2. Namjera
  • Jasnoća cilja ili razlike koja se želi postići.
  • Traženje načina da se potrebe i interesi obiju strana integriraju.
  • Učenje iz perspektive drugih i povezivanje različitih perspektive.
  • Kako uključiti energiju druge strane.
3. Prisutnost s drugima i vještine komuniciranja
  • Asertivno predstavljanje i zadržavanje pažnje.
  • Iznošenje stavova i zauzimanje za svoje ideje.
  • Asertivno traženje.
  • Različitost ljudi: osjećaja, potreba, stavova, stilova.
  • Prilagodbe u stilu komuniciranja.

Predavači: Jadranka Delač Hrupelj

U današnje vrijeme kada su ljudi okruženi mnoštvom tekstova i poruka, a glavni izvori informacija su se promijenili, potrebno je naučiti razliku i svladati tehnike različitih vrsta komuniciranja u pisanom obliku.Kako pisati da do svih dopre poruka? Koja je razlika između pisanja za tiskane i web medije? Kako komuniciraju novinari, kako PR-ovci, a kako tvrtke? Kako uopće doznati što ljude zanima i onda prema tome napisati tekst?Između ostalog, predavanje sadrži sljedeće točke:
  • Što je copywriting, a što content writing?
  • Kako saznati što publika želi pročitati?
  • Savjeti za pisanje i oblikovanje tekstova, s fokusom na online medije.
  • Primjeri iz prakse.

Predavači: Barbara Slade Jagodić

  • Načini rješavanja konflikta.
  • Pregovarački stilovi.
  • Pozicijsko pregovaranje.
  • Principijelno pregovaranje.
  • Tehnike pregovaranja.

Predavači: Ivana Nobilo

  • Karakteristike dobrih govornika
  • Elementi učinkovite prezentacije
  • Prezentacija u funkciji uvjeravanja
  • Odgovaranje na pitanja slušatelja
  • Značaj pripreme za uspješnost prezentacije

Predavači: Ivana Nobilo

1. Definiranje konteksta:
  • Prostor i vrijeme
  • Tko je vaša ciljana publika?
  • Iskustvo koje vaša ciljana publika treba i želi
2. Poruka koji želite prenijeti:
  • Koji utjecaj želite ostvariti?
  • Koju poruku želite poslati?
3. Poslovna slika - Alatnica:
  • Poslovna slika koju želite pokazati/predstaviti kroz odijevanje
  • Što treba poručiti vaš govor tijela - kako se to radi
  • Što treba proizvesti vaš glas

Predavači: Jadranka Delač Hrupelj

  • Percepcija u javnosti određuje uspješnost govornika (političara, poslovnog čovjeka…), a ona je dominantno određena načinom na koji se govornik ponaša u medijima. Imidž u javnosti stvara se putem medija.
  • Mediji su kanal kojim govornik komunicira s javnošću, a koji ima svoje zakonitosti, pravila I načela.
  • Na predavanju se svladavaju ta načela (izjava za medije, gostovanje u studiju, sudjelovanje na tribinama, konferencijama za medije…) te se na temelju analize dobrih i loših primjera stječe znanje o uspješnom medijski posredovanom komuniciranju (elektronički mediji, pisani mediji, društvene mreže).
  • Polaznici i sami, na temelju naučenog, osmišljavaju i izvode jedan od medijskih nastupa.

Predavači: Gabrijela Kišiček

  • Predavanje se fokusira na jedan specifičan aspekt javne komunikacije, a to je poslovno komuniciranje.
  • Učinkovita poslovna komunikacija pridonosi boljem funkcioniranju tvrtke, bržem rješavanju problema I većoj produktivnosti zaposlenih.
  • Dobra interna komunikacija podrazumijeva uspješno rješavanje konfliktnih situacija, konstruktivno sudjelovanje na sastancima, retorički efektne prezentacije proizvoda, osmišljavanje idejnih rješenja, kritičko slušanje i kreativno razmišljanje.
  • Uspješna interna komunikacija pridonosi uspješnosti same tvrtke, a polaznici će na predavanju uvježbavati specifične elemente govorničkih vještina koje pridonose boljoj poslovnoj komunikaciji (elementi kritičkog slušanja, konstruktivno kritiziranje…)

Predavači: Gabrijela Kišiček

  • Upoznavanjem različitih retoričkih vrsta polaznici će proširiti područje primjene razvijenih komunikacijskih vještina.
  • U ovom dijelu poseban naglasak stavlja se na prigodne govore.
  • Uz analizu primjera svečanih prigodnih govora, opisat će se preporučljivi elementi koji se odnose na sadržaj i na izvedbu.
  • U praktičnom dijelu predavanja, polaznici će održati kratak prigodni govor.

Predavači: Davor Stanković

  • Što je osobnost?
  • Povijest proučavanja ljudske osobnosti.
  • Kako osobnost utječe na međusobnu, timsku i organizacijsku komunikaciju?
  • Četiri osnovna tipa osobnosti i njihove karakteristike.
  • Prednosti i slabosti pojedinog tipa osobnosti.
  • Govor tijela. glas i riječi koje koriste pojedini tipovi osobnosti.
  • Obuća, odjeća i ostali kriteriji koji nam pomažu prepoznati pojedini tip.
  • Kako pojedini tipovi osobnosti reagiraju na stres?
  • Kako prodavati i komunicirati s određenim tipom osobnosti?
  • Koji poslovi i aktivnosti odgovaraju pojedinom tipu osobnosti?

Predavači: Davor Bilman

  • Definicija reputacije
  • Upravljanje reputacijom
  • Definicija branda
  • Osnovna struktura branda
  • Karakteristike branda

Predavači: Saša Blažeković

Dodjela diploma.
Pravne osobe (tvrtke)
13.000,00kn
(PDV uključen)
Fizičke osobe (pojedinci)
12.000,00kn
(PDV uključen)
Za ranu prijavu do 01.10.2019. odobravamo 20% popusta Ukoliko se školarina podmiruje avansno, odobravamo dodatni popust od 10%. Članovi LSPR Alumni kluba ostvaruju popust od 40% na školarinu bez obzira na vrijeme prijave. Upisnina u program iznosi 1000 kn i potrebno ju je uplatiti do 01.10.2019. kako bi se ostvario popust od 20% (upisnina se uračunava u konačnu cijenu).
Prijavite se!
ili pošaljite mail na upisi@lspr.hr