Video
2016. godinu obilježio je ogroman porast popularnosti videa. Sve više brandova o tvrtki okrenulo se promociji i stvaranju contenta kroz video format. Doseg videa na društvenim mrežama dosegne oko 130% više korisnika nego druge objave. Ono što je nekad bila fotografija, danas je video. Porast ovog trenda vidljiv je kroz sve veću popularnost YouTube-a, vlogera, ali i aplikacija koje su u svoj standardni postav uvele snimanje kratkih videa po uzoru na Snapchat kao što su Instagram Story i Messenger Day.
Chat aplikacije
Kad smo već kod Messengera, očito je da će chat aplikacije u 2017. godini također biti jedna od glavnih tema razgovora. Samo pogledajte svoj mobitel i prebrojte koliko aplikacija koristite za komunikaciju s prijateljima, kolegama i obitelji. WhatsApp, Viber, Messenger, Skype, Slack… Svatko ima svoje favorite, a svaka od tih aplikacija ima svoje prednosti i nešto što ju razlikuje od drugih. Proteklu godinu su svakako obilježili Viber stickeri, a i zadnji update kojim je Viber uveo instant video i chat extensions opcije. Messenger također svakim update-om pruža korisnicima pomak od onoga na što smo navikli te ide u smjeru aposlutne samostalnosti u odnosu na Facebook aplikaciju. Moramo spomenuti i chatbotove koji će otvoriti jedan poseban način komunikacije s korisnicima, promocije proizvoda i pružanja informacija i usluga. Sve to dodatno obogaćuje vašu svakodnevnu komunikaciju i pruža vam gotovo sve opcije koje možete poželjeti podijeliti sa svojim prijateljima, a što nam donosi 2017. godina? To ćemo tek vidjeti…
Fokus na mobilno
Koliko vremena dnevno provedete na mobitelu? Tijekom 2016. godine surfanje preko mobilnih uređaja premašilo je broj desktop pretraživanja. Upravo iz tog razloga sav sadržaj koji će se stvarati u budućnosti mora biti apsolutno i prvenstveno prilagođen mobitelu, a što je većina napokon počela prepoznavati. Ne zaboravite da više od 90% mladih u Hrvatskoj pristupa internetu preko mobitela. Mislite na svoje korisnike na način da krenete od sebe i koliko vam je bitno da je sadržaj koji izaberete savršeno prikazan na vašem mobitelu koji je postao produljena ruka svih nas.
Proširena stvarnost
Proširena stvarnost, virtualna stvarnost… Donedavno su nam većini ovi pojmovi bili nepoznati, a tijekom 2016. bili su nam dostupni u susjednom supermarketu. To je potpuno novi način prikazivanja sadržaja te komunikacije s korisnicima. VR naočale danas se mogu nabaviti po povoljnim cijenama, a u 2017. godini zasigurno nas očekuju i nova softverska rješenja koja će sigurno biti češće korištena i od strane velikih brandova, pa čak i onih koji još nisu prepoznali prednost i važnost proširene stvarnosti te na koji način kroz istu mogu promovirati svoj proizvod ili uslugu.
Tekst: Klara Dumančić (King Kong Agency)