Svjesni smo da je katkad teško doći do kvalitetne literature iz područja Odnosa s javnošću i komunikacija. Zato smo odlučili malo vam pomoći te smo izdvojili pet zanimljivih naslova koje je moguće kupiti u knjižari Hrvatske Udruge za Odnose s Javnošću.
1. „Komunikacijski plan – srž strateških komunikacija“, Lester R. Potter
“Komunikacijski plan – srž strateških komunikacija” govori o strateškom planiranju u odnosima s javnošću te zašto je strategija komunikacija važna. Strateški komunikacijski plan o kojem piše Potter povezuje i usklađuje komunikacije s poslovnim strategijama kako bi se postigli mjerljivi rezultati. Knjiga sadrži jednostavne i praktične informacije i upute o strateškom planiranju u organizacijama i njihovoj vezi s komunikacijama te tehnike i metode za vrednovanje i mjerenje komunikacijskih programa.
Potterov proces planiranja komunikacija kao ključne elemente uključuje analizu stanja, potencijalnih tema, publika, poruka, kanala komunikacije i evaluaciju. Knjiga prikazuje brojne primjere iz prakse koji ocrtavaju ovaj proces te primjere strategija i komunikacijskih planova iz poslovnog, javnog i neprofitnog sektora. Vjerujemo da će knjiga biti korisna svim kolegama i stručnjacima iz profitnog, javnog i nevladinog sektora pri strateškom planiranju komunikacija.
2. “Odnosi s javnošću za organizacije civilnoga društva“, grupa hrvatskih autora članova HUOJ-a
Knjiga „Odnosi s javnošću za organizacije civilnoga društva“ daje djelatnicima, članovima ili volonterima nevladinih, neprofitnih organizacija uvid u praksu i alate odnosa s javnošću. Autori su ugledni stručnjaci iz javnog, poslovnog, agencijskog i nevladinog sektora poput Damira Juga, Bože Skoka, Mirele Španjol Marković, Rašeljke Maras Juričić, Mirele Holy i mnogi drugi.
3. “Mogu li Vas citirati? – praktični priručnik za odnose s medijima za menadžere“, William Essex
William Essex slobodni je novinar, pisac i voditelj treninga za odnose s medijima. Odlučio je napisati ovaj praktični vodič koji će mnogim menadžerima pokazati na jednostavan način kako raditi i komunicirati s medijima. Kao svaki praktični priručnik, i ovaj priručnik pokriva sve teme, od prvog kontakta s novinarima do pripreme za javni nastup na radiju ili televiziji te se osvrće i na krizno komuniciranje s novinarima.
Cilj ovog priručnika je objasniti što zapravo novinari žele, stoga ga preporučujemo svima.
4. „Kreativnost u odnosima s javnošću“, Andy Green
Kreativnost u odnosima s javnošću neiscrpna je tema, a Green je u ovoj knjizi želio ukazati na važnost kreativnosti te kako razviti kreativne vještine korištenjem raznih metoda i savjeta. Pri tom je uzeo u obzir i kako razumjeti kreativni proces, upravljati kreativom i slično. U knjizi proučava i kreativne organizacije te navodi načine na koje tvrtka ili organizacija mogu pojačati i poboljšati svoju kreativnost.
5. “Korporativni razgovori – vodič za provedbu učinkovite interne komunikacije”, Shel Holtz
Knjiga Korporativni razgovori – vodič za provedbu učinkovite interne komunikacije napisana je kao vodič za uvođenje učinkovite interne komunikacije i prenošenje ključnih poruka za organizaciju interno. Shel Holtz američki je stručnjak s više od 30 godina iskustva u upravljanju komunikacijama, financijskim komunikacijama, korporativnim odnosima s javnošću te strateškom planiranju i upravljanju promjenama.
Dodatne informacije o knjigama potražite ovdje.
Imate li vi kakvu preporuku za dobru knjigu? Javite nam se na društvenim mrežama: facebook.com/lspr.croatia ili twitter.com/lsprcroatia.