Želiš stvoriti vlastiti brend? Posjeduješ ga ali još uvijek nitko ne zna za njega? Znaš li što je content marketing ili social media marketing? Odgovori na ova pitanja mogu ti pomoći u rješavanju problema, no počnimo od početka.

Content marketing je marketinška tehnika kreiranja i distribucije vrijednog, kvalitetnog i relevantnog sadržaja koji će osvojiti ciljanu publiku zajedno s krajnjim ciljem određene konverzije. Jednostavnije rečeno, content marketingom stvorit ćeš priču o brendu.

Social media marketing koristi društvene mreže kao marketinški alat, odnosno koristi društvene mreže za promociju proizvoda i usluga. Social media marketingom širimo priču o brendu.

“Content is fire, social media is gasoline.” Jay Baer

8 koraka do stvaranja content marketinga:

1. IDENTITET – što predstavlja tvoj brend? Znaš li da nisi ono što reklamiraš, već si ono što ljudi misle i pričaju o tebi kada nisi prisutan, misleći pritom na brend naravno. Razmisli – po čemu si jedinstven? Što ti imaš, a da drugi nemaju? Ako nemaš ništa takvo, pogriješio si. Radi na tome. Nemoj tražiti kupce za svoje proizvode, već stvori proizvod koji je za svakog kupca.

2. MISIJA – razmišljaj kako će tvoj proizvod pomoći ljudima. Ne možeš i ne smiješ razmišljati o prodaji. Razmišljaj o rješavanju problema. Razmišljaj o stvaranju priče. Zašto baš njoj/njemu tvoj proizvod treba? Misija svih misija.

3. CILJ – brendiranje, novi kupci, engagement (besplatna reklama), prodaja! Radi na tome, razmišljaj o tome. Pazi na recenzije – jako su važne. Ako razmišljaš što napraviti, pozitivna recenzija će te uvijek potaknuti na sljedeći korak. Kupit ćeš, 99,9%! Ovih 0,1% ljudi ugasit će slučajno računalo/mobitel. :)

4. PROFIL – tko je tvoja ciljana publika? Koliko imaju godina? Kojeg su spola? Gdje žive? Koje su im brige, a koji problemi? Što rade online, a što offline? Razmisli o svakom detalju i točno ga definiraj!

5. PRODUKCIJA SADRŽAJA – važno! Zapamti, sadržaj mora biti koristan i zabavan. Ako nisi siguran što bi to moglo biti, istraži ključne riječi na Googleu, istraži tržište! Piši i radi ono što ljude zanima. Nemoj ići u nepoznato. Izgubit ćeš se.

6. UREDNIČKI KALENDAR – vrijeme je novac! Pametno upravljaj s njim. Kreiraj urednički kalendar i organiziraj svoje poslovanje i smanji prazne hodove. Moći ćeš detaljno kreirati sadržaj za objavljivanje na društvenim mrežama i podijeliti ga sa svojim timom. Može biti tjedni, mjesečni, godišnji.

7. IZGRADNJA ZAJEDNICE – prikupi korisnike koji će korisno utjecati na tvoj brend i tvoju branšu.

8. METRIKE – publika, promet prema webu, dijeljenje sadržaja, potencijalni kupci, prodaja – direktan ROI.

Kako bi tvoj brend bio uspješan, neophodno je definirati navedene korake. On mora živjeti, ne preživljavati. Mora gorjeti! Pojačaj ga “benzinom”. :)
Nauči sve o content marketingu, social media marketingu i učini da tvoj brend bude ono što si oduvijek htio da bude. Upiši program Marketing i komunikacija na društvenim mrežama u Londonskoj školi za odnose s javnošću i nauči samostalno kreirati komunikacijsku strategiju za društvene mreže. Uči na stvarnim primjerima iz prakse uz mentorstvo vrhunskih predavača s bogatim iskustvom.

Tekst: Antonija Lelić