Čak dvije hrvatske kampanje koje su pomogle najranjivijim skupinama našeg društva, međunarodni žiri postavio je u sam vrh izvrsnosti ovogodišnjeg izdanja najvažnije svjetske nagrade za odnose s javnošću, Golden World Awards for Excellence Međunarodne udruge za odnose s javnošću (International Public Relations Association – IPRA). Stratešku komunikaciju prema javnosti za oba projekta osmislila je i provodila agencija CTA komunikacije naših predavača Gordana Turkovića i Petra Tante. Kampanja „1100 kilometara za 1100 terapija” za Udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci” i planinare Ranka Dragičevića i Daniela Lončara odnijela je pobjedu u kategoriji nevladinih organizacija, dok je pothvat maratonca Kristijana Sindika „Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana” nagrađen u kategoriji organizacije događaja.
Dobrotvorna akcija “1100 kilometara za 1100 terapija” bila je vrlo izazovan planinarski pothvat kojim su Ranko Dragičević i Daniel Lončar u 49 dana propješačili čak 1100 kilometara najzahtjevnije hrvatske pješačke rute „Via Adriatica”. Hodajući po surovim uvjetima najvećih i najdužih hrvatskih planina pažnju su usmjeravali na svakodnevnu borbu Udruge roditelja djece s teškoćama u razvoju “Brački pupoljci” te apelirali na građane da doniraju sredstva bračkim mališanima. U konačnici je prikupljeno 168.800 kuna, a kampanja je ove godine već nagrađena zlatnim Grand PRixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću. Video kampanje pogledajte ovdje.
Projekt “Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana” osmišljen je na inicijativu maratonca Kristijana Sindika. Pretrčavši 295 kilometara od Splita do Tivta u Boki Kotorskoj od 4. do 10. veljače 2021., uspio je prikupiti čak 212.664 kuna za nabavku infuzijskih volumetrijskih pumpi, kao i dodatne opreme za liječenje najmlađih splitskih pacijenata na Odjelu dječje onkologije KBC-a Split. Svaka pojedina ruta iznosila je duljinu jednog maratona – 42 km. Svi zainteresirani mogli su se pridružiti Kristijanovim maratonima, kao i kupovati kilometre. Video pogledajte ovdje.
U moru projekata koje mi u CTA komunikacijama provodimo, posebno su nam svima dragi oni koji za cilj imaju pomoć potrebitima. Zaista je motivirajuća činjenica da je međunarodni žiri prepoznao važnost i kvalitetu ova dva projekta u koje su svi uključeni uložili zadnje atome snage. Ovo je bilo jedno luuzbudljivo putovanje na oba projekta, koje je dokazalo da možemo pomoći ranjivim skupinama, pa čak i u neeko netipično vrijeme kada se sve vrtilo oko Covida, i na to sam izuzetno ponosan. A sad idemo dalje, u nove projekte i nove pobjede, izjavio je direktor tvrtke CTA komunikacije Petar Tanta.
Na nagrađenim dobrotvornim kampanjama, uz već spomenute pojedince, radili su i Mirjana Nižetić, Dijana Šabić, Mate Mladina, Gina Victorija Damjanović, Branimir Džaja, Velimir Hlupić i Hana Kajari. Nakon prve osvojene IPRA-ine nagrade prije dvije godine s kampanjom „Nešto zbilja važno”, ovo su već drugo i treće osvojeno priznanje Golden World Awards for Excellence u samo tri i pol godine postojanja mlade agencije CTA komunikacije koja svakodnevnim radom nastoji promicati vrijednosti u koje vjeruje.
Golden World Awards for Excellence najvažnija je nagrada u svijetu odnosa s javnošću koju od 1990. godine dodjeljuje Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA), promičući izvrsnost i etičnost u odnosima s javnošću. Njen značaj potvrđuje i žiri sastavljen od stručnjaka iz cijeloga svijeta, kao i broj i raznolikost prijava koje pristižu svake godine.