Londonska škola za odnose s javnošću u proljeće je upisala nove generacije polaznika koji su željni znanja, novih iskustava i primjera iz praksi.
Naša je primarna misija pružiti polaznicima najbolja znanja iz odabranih područja te od njih stvoriti profesionalce spremne za sve izazove koji ih očekuju na njihovu profesionalnom putu.
Predavači na Londonskoj školi za odnose s javnošću su praktičari, zaposleni u javnom i privatnom sektoru koji svojim znanjima, kompetencijama, vlastitim primjerima te bogatim predavačkim iskustvom, uvelike pridonose zanimljivosti modula.
Jedan od novih predavača je Ivo Novak iz Degordiana koji je se u našem blogu kratko predstavio te najavio LSPR-ovo proljeće.
Novak će kao predavač dijeliti, a time i množiti svoje znanje i iskustvo na našem certificiranom programu Marketinga i komunikacije na društvenim mrežama.
Za početak, zamolili bismo vas da se predstavite našim čitateljima.
”Radim u Degordianu, najvećoj neovisnoj marketinškoj agenciji za digitalni marketing i produkciju u regiji. Tamo sam od 2011. godine. Nedugo nakon dolaska počeo sam razvijati odjel za digitalno oglašavanje koji danas ima 10-ak ljudi kao i podružnicu u Beogradu.
Budući da je Degordian (prije iSTUDIO) bio agencija orijentirana na društvene mreže, moj posao je u početku bio uglavnom vezan uz oglašavanje na Facebooku te sam skupio dosta iskustva s oglašavanjem na toj društvenoj mreži radeći na kampanjama za velik broj brendova u Hrvatskoj i regiji. Ubrzo nakon toga proširili smo spektar usluga i na Google AdWords, email marketing.
S postupnim širenjem tima moje odgovornosti su se prebacile na vođenje i organizaciju tima, razvoj i uvođenje novih usluga te općenito razvoj digitalne marketinške strategije za klijente u regiji, ali inozemstvu. Kroz zadnjih pet godina radio sam na projektima za više od 150 klijenata iz regije i inozemstva. Uz oglašavanje, jako sam zainteresiran i za web analitiku i pristup digitalnom marketingu kao iterativnom procesu s mnogo mjerenja, optimizacija i poboljšavanja strategije na temelju dobivenih podataka.”
Od ove godine dijelit ćete znanje i iskustvo na našem certificiranom programu Marketinga i komunikacije na društvenim mrežama. Kako biste neupućenoj osobama objasnili zašto bi trebali upisati ovaj smjer na LSPR-u?
”Društvene mreže su kanal koji je neizostavan u digitalnoj marketinškoj strategiji. Pohađanje ovakvog smjera može uštedjeti hrpu vremena i dati širu sliku što je sve uopće moguće napraviti na društvenim mrežama. Također, dobit će važne informacije kako to ne biste trebali raditi.”
Koliko je važno oglašavati se na društvenim mrežama i zapravo biti prisutan na njima?
”Već neko vrijeme je za većinu poduzeća nezamislivo imati marketinšku strategiju koja ne uključuje društvene mreže i medije. Na njima su u doticaju s potrošačima u svakom od koraka njihovog potrošačkog životnog ciklusa, od stvaranja svjesnosti i prvog kontakta s brendom do korisničke podrške i stvaranja lojalnih potrošača.”
Koje su po vama najčešće greške koje se događaju prilikom oglašavanja?
”Još uvijek se često digitalnom oglašavanju pristupa na način na koji se dosad pristupalo offline svijetu. Rade se “flight” kampanje u kojima se napravi kreativni koncept, zatim se određeni budžet rasporedi na pojedine medije i “sprži” bez ikakvog mjerenja i reagiranja ovisno o tome koji kanal zaista ispunjava ciljeve kampanje, što je pogotovo problematično kada se radi o prodajno orijentiranim kampanjama. Pomoću digitalnog oglašavanja imamo puno više mogućnosti koje treba dodatno iskoristiti.
Oglašavanje na tražilicama, društvenim mrežama, programmatic zakup medija nam omogućavaju da komuniciramo prave poruke potrošaču u pravom trenutku, odnosno u bilo kojem trenutku njegova potrošačkog životnog ciklusa. Potrebno je imati i konstantne kontinuirane kampanje čiji se učinak mjeri i koje se optimiziraju.
Također, često se koriste potpuno krive metrike za uspjeh oglašavanja. Reach, impresije pa i klikovi na oglas su O.K. metrike koje nam mogu dati uvid u volumene, no često ne moraju značiti apsolutno ništa za uspjeh kampanje. Potrebno je dobro razmisliti što želimo da korisnici naprave kao rezultat oglašavanja i onda to mjeriti.”
Što možete obećati polaznicima na svojem predavanju?
”Pokušat ću podijeliti što više iskustava i najboljih praksi da bi polaznici naučili koje su sve mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i kako bi iskoristili njihov potencijal.”