„Ovo je još jedno u nizu priznanja za kampanju „Odvoji, lako je” te nam je iznimno drago što smo uspjeli popularizirati društveno važnu temu odvajanja otpada na zabavan i edukativan način primjeren svim dobnim skupinama. Zadatak nije bio lagan, ali video spot, koji smo radili u suradnji s Vojkom V, postao je hit i izvan Splita te nacionalna vijest, a to je prepoznao i IPRA-in žiri. Ovo je čak peta vodeća svjetska PR nagrada u pet i pol godina postojanja naše agencije te najveće priznanje za naš rad od strane struke. Zahvaljujemo žiriju te čestitamo drugim dobitnicima s odličnim kampanjama iz Hrvatske i svijeta“, izjavio je izvršni direktor CTA komunikacija Gordan Turković.

Dobitne kategorije za kampanju “Odvoji, lako je” bile su Launch of a new service – Agency te Integration of traditional and new media – Agency. Lokalna kampanja osmišljena je za klijenta Čistoća d.o.o. Split i već je nagrađena sa šest domaćih i regionalnih nagrada (SoMo Borac, dva BalCannes-a, IdejaX, MIXX, Grand Prix HUOJ-a).

Odvoji, lako je“ informativna je kampanja koja je za cilj imala informirati građane o novom sustavu odvajanja otpada u polupodzemne spremnike u gradu Splitu. Iako je spot Odvoji, razdvoji tek dio sadržaja cijele kampanje, zbog pozitivnih reakcija korisnika, likovi iz spota postali su dio splitske grafiterske scene u Vukovarskoj ulici, a autentičan sadržaj prepoznali  su i stručnjaci na festivalu Greencajtu. Cijela integrirana kampanja istaknula se originalnom idejom i provedbom, koja povezuje njezine online i offline segmente, što možete vidjeti u jednoj od videoprijavnica na linku.

Na nagrađenom sadržaju, prema konceptu i strategiji CTA tima, uz Petra Tantu i Gordana Turkovića su radili Nina Sivić-Cug, Lara Paša, Ana-Marija Crnica Živković, Hana Kajari i Marin Zdelar, na tekstu i glazbi radio je Vojko V, animaciju je napravila Sara Bernat, dizajn 2Dizajnera, dok su kamera i produkcija djelo DD Video Laba.

Golden World Awards for Excellence najuglednija je nagrada u svijetu odnosa s javnošću, koju od 1990. godine dodjeljuje Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA), promičući izvrsnost i etičnost u odnosima s javnošću. Njen značaj potvrđuje i žiri sastavljen od stručnjaka iz cijeloga svijeta, uključujući Austriju, Bugarsku, Japan, Rusiju, Saudijsku Arabiju, Tursku, Filipine, Ujedinjeno Kraljevstvo i Sjedinjene Američke Države, kao i broj te raznolikost prijava koje pristižu svake godine.