Zlatni Grand Prix

„Drago nam je što smo uspjeli popularizirati društveno važnu temu odvajanja otpada na zabavan i edukativan način primjeren svim dobnim skupinama. Suradnja sa splitskim reperom Vojkom V tu se pokazala ključnom i iznjedrila hit koji je nadišao granice Splita. Zahvaljujemo žiriju te čestitamo drugim dobitnicima s odličnim kampanjama iz Hrvatske“, izjavio je direktor CTA komunikacija i predavač na programu „Odnosi s javnošću i upravljanje reputacijom”, Petar Tanta.

„Odvoji, lako je“ informativna je kampanja koja je za cilj imala informirati građane o novom sustavu odvajanja otpada u polupodzemne spremnike u gradu Splitu. Iako je spot Odvoji, razdvoji tek dio sadržaja cijele kampanje, zbog pozitivnih reakcija korisnika, likovi iz spota postali su dio splitske grafiterske scene u Vukovarskoj ulici, a autentičan sadržaj prepoznali su i stručnjaci na festivalu Greencajtu.

Osim kampanje „Odvoji, lako je“, CTA komunikacije su u istoj kategoriji ‘Grand PRix za odnose s javnošću velikih trgovačkih društava’, zlatom nagrađeni i za protupožarnu kampanju „Nemar je prva iskra“ koja je osmišljena i provedena za klijenta Hrvatske šume d.o.o.

„Čak 90% požara moglo bi se spriječiti kad bi ljudi više marili o svojim postupcima u prirodi. Ovo je bila ključna poruka koja se predano ponavljala i postigla rekordne rezultate, kako one komunikacijske, tako i u povijesti Hrvatskih šuma. Javnost je poruku poslušala te je u odnosu na raniju godinu, sačuvano 94 posto više hektara šume, a zabilježena su čak 203 požara manje. Čestitke svim finalistima i dobitnicima!“, poručio Gordan Turković, komunikacijska savjetnica u CTA komunikacijama, na dodjeli nagrada.

„Nemar je prva iskra“ protupožarna je integrirana kampanja koja se provodila tijekom 2023. godine. Glavni cilj bio je osvijestiti građane o njihovoj ulozi u očuvanju šuma, imovine, a onda i ljudskih života od razornih učinaka požara. „Spriječi požar prije no što nastane“, dodatna je poruka kampanje, kao i popratnih televizijskih spotova koji obuhvaćaju najčešće okidače vatre. Njihove inačice emitirale su se na televiziji te putem radijskih apela na hrvatskom i engleskom jeziku, dok je na digitalnim kanalima zabilježeno preko 1,2 milijuna pregleda video sadržaja.

Grand PRix nagrada je koju dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću od 2007. godine, kao najprestižniju nagradu u ovom području u Hrvatskoj. Dodjeljuje se u nekoliko kategorija za koje organizacije prijavljuju komunikacijske projekte, dok o dobitnicima odlučuje žiri koji se sastoji od renomiranih stručnjaka za odnose s javnošću koji rade u agencijama, javnom i privatnom sektoru, nevladinim organizacijama te visokoobrazovnim institucijama.