Za portal PRglas koji je specijaliziran za PR-ovce Miroslav Varga je istraživao s pomoću Google AdWords oglašavanja, koji se od autora s portala PRglas najviše traži u Google tražilici.

Kako saznati tko je tko ili kakva mu je budućnost?

Kao ključne riječi Miroslav se koristio imenima i prezimenima PR-ovaca. Svi su imali isti proračun na raspolaganju, ali su neki bili više traženi pa je morao cijene klikova prilagoditi kako bi se oglasi uopće prikazivali.

Mjerio se broj upita (impression) i potencijal pojavljivanja (search impression share). Tu je došao do saznanja da je redoslijed popularnosti:

  1. Aleksandra Kolarić
  2. Krešimir Macan
  3. Božo Skoko

Dalje se nije išlo nabrajati jer ni na Olimpijskim igrama (btw. čestitke Ivici Kosteliću) ne daju medalje svima, nego samo prvima. Ako vas zanimaju rezultati koje je dobio za 264,74 kn, preporučamo pročitati: Redoslijed traženosti u Google tražilici autora s PRGlas portala. 

Staklena kugla ili Google trends predviđanje budućnosti

Međutim, vrlo je slične rezultate mogao dobiti i upotrebom Google trends alata.

Ako je Božo Skoko u Google tražilici bio tražen već u veljači 2004. godine, nije nikada premašio u popularnosti na Google tražilici Krešimira Macana ni Aleksandru Kolarić.

I što smo iz svih istraživanja zaključili?

Google alati mogu biti korisni i u istraživanju popularnosti.

Miroslav Varga na LSPR-u predaje Internetske tražilice u službi PR-a u programu LSPR Diploma

LSPR Hrvatska pronađite na Facebooku: facebook.com/lspr.croatia i Twitteru: @LSPRCroatia.