Phone: +385 91 612 3725 | info@lspr.hr

Komunikacija u pisanom obliku

U današnje vrijeme kada su ljudi okruženi mnoštvom tekstova i poruka, a glavni izvori informacija su se promijenili, potrebno je naučiti razliku i svladati tehnike različitih vrsta komuniciranja u pisanom obliku.

Kako pisati da do svih dopre poruka? Koja je razlika između pisanja za tiskane i web medije? Kako komuniciraju novinari, kako PR-ovci, a kako tvrtke? Kako uopće doznati što ljude zanima i onda prema tome napisati tekst?

Između ostalog, predavanje sadrži sljedeće točke:

  • Što je copywriting, a što content writing?
  • Kako saznati što publika želi pročitati?
  • Savjeti za pisanje i oblikovanje tekstova, s fokusom na online medije.
  • Primjeri iz prakse.

Predavači

  • Jadranka Kolić Krželj

    Jadranka Kolić Krželj

    Profesor hrvatskog jezika i književnosti i profesor fonetike. Nakon što je godinama radila kao mentor govorništva, ozbiljniju je karijeru započela u marketinškoj agenciji Ictinus kao copywriter, a nastavila u tada najvećim marketinškim agencijama McCann i Unex Grupa kao senior copywriter, tekstopisac i konceptualist. Više od 10 godina pisala je za najveće kompanije u Hrvatskoj, osvojila neke nagrade i povukla se u osnovnu školu u nekim novim klincima probuditi ljubav prema govoru, jeziku i pisanju. Kao freelance copywriter radi u PR agenciji Abeceda komunikacije.

    Profil predavača