Oglašavanje na društvenim mrežama
- Uloga oglašavanja na društvenim mrežama (Facebook i Instagram)
- Osnove oglašavanja na društvenim mrežama
- Facebook policy
- Tipovi kampanja
- Vrste oglasa
- Publike – vrste i određivanje
- Mjerenja uspješnosti kampanja
Završio je Ekonomski fakultet u Osijeku smjer Menadžment, a svoju sreću je pronašao u marketingu. U tvrtci Escape započinje raditi svega par dana nakon obrane diplomskog u listopadu 2020. godine., a specijalizirao se u oglašavanju na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, LinkedIn). Od posljednjeg kvartala 2022. svoje znanje i iskustvo o čarima oglašavanja dijeli s ostalima na raznim predavanjima.
Profil predavačaSvoju karijeru započinje u tvrtki Escape d.o.o. 2014. godine. U zadnjih 8 godina gradi znanje o oglašavanju na tražilici Google i načinu prikupljanja i analiziranja podataka u alatu Google Analytics. U zadnje 3 godine se specijalizirala za oglašavanje na društvenim mrežama. Svoje znanje i iskustvo dijeli i kao predavač na Pučkom otvorenom učilištu Petar Zrinski.
Profil predavača