Phone: +385 91 612 3725 | info@lspr.hr

Neverbalna komunikacija i poslovno odijevanje

1. Definiranje konteksta:

  • Prostor i vrijeme
  • Tko je vaša ciljana publika?
  • Iskustvo koje vaša ciljana publika treba i želi

2. Poruka koji želite prenijeti:

  • Koji utjecaj želite ostvariti?
  • Koju poruku želite poslati?

3. Poslovna slika – Alatnica:

  • Poslovna slika koju želite pokazati/predstaviti kroz odijevanje
  • Što treba poručiti vaš govor tijela – kako se to radi
  • Što treba proizvesti vaš glas

Predavači

  • Gabrijela Karamatić

    Gabrijela Karamatić

    Magistra psihologije i edukantica Kognitivno-bihevioralne psihoterapije. Profesionalnu karijeru u području organizacijske psihologije započinje u ljudskim resursima Hrvatske pošte d.d. gdje se bavi regrutacijom i selekcijom zaposlenika. 2022. se zapošljava u Creativa d.o.o. kao Savjetnica za razvoj i edukatorica. Sudjeluje u vođenju edukacija u području osobnog razvoja, komunikacije i suradnje te u poslovima psihološkog profiliranja. Posebni profesionalni interesu su joj razvoj interpersonalnih i komunikacijskih vještina te teme iz područja zaštite mentalnog zdravlja.

    Profil predavača