Phone: +385 91 612 3725 | info@lspr.hr

Odnosi s medijima

  • Percepcija u javnosti određuje uspješnost govornika (političara, poslovnog čovjeka…), a ona je dominantno određena načinom na koji se govornik ponaša u medijima. Imidž u javnosti stvara se putem medija.
  • Mediji su kanal kojim govornik komunicira s javnošću, a koji ima svoje zakonitosti, pravila I načela.
  • Na predavanju se svladavaju ta načela (izjava za medije, gostovanje u studiju, sudjelovanje na tribinama, konferencijama za medije…) te se na temelju analize dobrih i loših primjera stječe znanje o uspješnom medijski posredovanom komuniciranju (elektronički mediji, pisani mediji, društvene mreže).
  • Polaznici i sami, na temelju naučenog, osmišljavaju i izvode jedan od medijskih nastupa.

Predavači

  • Gabrijela Kišiček

    Gabrijela Kišiček

    Zaposlena na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Predaje više kolegija na fakultetima, nositeljica je kolegija Retorika na Katoličko bogoslovnom fakultetu u Đakovu, članica je stručnog vijeća i predavač na Poslijediplomskom studiju hrvatske kulture, autorica knjige i preko 30 znanstvenih i stručnih radova, održava čitav niz radionica i stručnih predavanja u suradnji s brojnim institucijama te je zaposlena 10 godina kao stručna suradnica za govor na Novoj TV.

    Profil predavača