Phone: +385 91 612 3725 | info@lspr.hr

Uvod u marketing i komunikaciju na društvenim mrežama


  • Općenito o marketingu
  • Kako odabrati odgovarajuću društvenu mrežu za svoj brend
  • Komunikacija na društvenim mrežama
  • Što je TikTok, kako i zašto se pojavio
  • Business vs. personal account
  • Kreiranje accounta i s čime krenuti
  • Algoritam i updateovi
  • Metrike
  • Algoritam i updateovi
  • Viralnost TikToka

Predavači

  • Ana Mlinarević

    Magistra je kulturologije i medijske kulture, Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku. Svoju kreativnu prirodu usmjerila je u digitalni marketing, pa tako ušla u svijet društvenih mreža prije nešto više od četiri godine. Karijeru je započela u Escape agenciji za digitalni marketing, gdje je i trenutno zaposlena kao Senior Social Media Manager. Kroz nekoliko posljednjih godina skupila je veliko iskustvo u istraživanju, kreiranju i implementaciji sadržaja za društvene mreže, razumijevanju publike i predstavljanju različitih brandova kroz digitalni marketing na najbolji mogući način. Svoje stečeno znanje uspješno je dijelila kroz predavanja na edukacijama u Pučkom otvorenom učilištu Petar Zrinski, Učilištu Matura Plus, Razvojnoj agenciji Vukovarsko-srijemske županije te DeLege obrtu za savjetovanje i edukaciju.

    Profil predavača