Prošli je tjedan svoj put u otkrivanje čari svijeta PR-a započela 33. generacija LSPR-ovog programa Odnosi s javnošću i upravljanje reputacijom. Polaznici (ili, da nastavimo metaforu – putnici) ove generacije zaista su raznolika ekipa, a stižu s fakulteta, ministarstava, iz različitih tvrtki, pa i showbizza. Upravo to u početku osigurava kvalitetnu razmjenu informacija i različitih stajališta, što će buduća predavanja činiti vrlo dinamičnim i zanimljivim već u startu.

Prva stanica na ovom putovanju bilo je uvodno predavanje „majstora“ Drenislava Žekića. Osnivač i prokurist agencije za komunikacijski menadžment Preclarus komunikacije dao je polaznicima jasan uvid u svijet PR-a te njegove glavne značajke i pojmove. Putnici su naučili razliku i važnost identiteta, imidža i ugleda te kako iste izgraditi pomoću alata koje svaki PR-ovac mora posjedovati. Uz doskočice slavne putnice Andree Andrassy, Žekić je svoje vlastito putovanje u PR i komunikacije prenio putnicima kroz svoje životne „majstore“. Te „majstore“ Žekić smatra svojim junacima koji su ga kroz život motivirali, vodili i podučavali te učinili boljim čovjekom i profesionalcem. Stanicu su putnici napustili uz veliko pitanje koje im je ostalo visjeti iznad glave – tko je moj „majstor“?

IMG_1294

Na drugoj stanici, putnici su imali priliku naučiti sve o osnovnom, i najvažnijem alatu PR-ovca – riječima. Barbara Slade Jagodić, web i brand PR menadžerica u Agrokoru, putnike je podučila sve o copywritingu. Kako svaku riječ okrenuti u svoju korist, kako razviti strategiju pisanja te koje su različite tehnike pisanja s obzirom na publiku i platformu, samo su neke od tema koje je Slade Jagodić pokrila u svom… putopisu. Brojni primjeri iz prakse i odlični primjenjivi savjeti ostavili su putnike 33. generacije spremnima za nastavak putovanja u PR svijet. No, već i na samom početku, sigurno su neki od putnika već pronašli jednog svog „majstora“.

Tekst: Maja Živković, polaznica Londonske škole za odnose s javnošću