Izrazito nam je zadovoljstvo obavijestiti Vas o najnovijem velikom uspjehu agencije CTA komunikacije te naših predavača Gordana Turkovića i Petra Tante.

Kampanja „Nešto zbilja važno“, koju su predano provodili prošle godine s Udrugom roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“, osvojila je najprestižniju svjetsku PR nagradu „Golden World Awards for Excellence“ Međunarodne udruge za odnose s javnošću (International Public Relations Association – IPRA) postavši tako jedna od, svega nekoliko, kampanja u Hrvatskoj i regiji kojima je to pošlo za rukom.

Njihova borba rezultirala je izmjenom Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu čime je konačno omogućen besplatan trajektni prijevoz djeci s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka na prijeko potrebne terapije na kopnu. U najjačoj konkurenciji s vodećim komunikacijskim agencijama i globalnim tvrtkama kampanja „Nešto zbilja važno“ pobijedila je u kategoriji odnosa s javnošću za nevladine udruge, između ostalog, i zbog snažnih pozitivnih promjena koje je donijele našem društvu te zaštite osnovnih ljudskih prava njegovih najranjivijih skupina.

Golden World Awards for Excellence najuglednija je nagrada u svijetu odnosa s javnošću koju od 1990. godine dodjeljuje Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA), promičući izvrsnost i etičnost u odnosima s javnošću. Njen značaj potvrđuje i žiri sastavljen od stručnjaka iz cijeloga svijeta, uključujući Austriju, Bugarsku, Japan, Rusiju, Saudijsku Arabiju, Tursku, Filipine, Ujedinjeno Kraljevstvo i Sjedinjene Američke Države, kao i broj i raznolikost prijava koje pristižu svake godine.

Naime, borbom Bračkih pupoljaka, nakon deset godina i prošlogodišnje kampanje „Nešto zbilja važno“, izboreno je i pravo na zakonom propisan besplatan prijevoz i za druge godinama zanemarivane i ranjive skupine. Kampanja je, u ožujku ove godine, osvojila i krovnu hrvatsku nagradu za odnose s javnošću, Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) kao najbolji projekt unutar kategorije odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinom organizacijama i to u najjačoj konkurenciji, kako je naveo i sam žiri, sastavljen od domaćih stručnjaka.

Čestitamo Petru i Gordanu te cijeloj agenciji CTA komunikacije na velikom uspjehu!