Phone: +385 99 251 55 52 | info@lspr.hr

Mario Bajrić

Mario Bajrić

Mario Bajrić stručnjak je u području tradicionalnog i digitalnog oglašavanja te medijskih sadržaja.

Karijeru počinje 1990. godine prolazeći sve poslove osmišljavanja i produkcije radijskog programa. U više od deset godina provedenih oko radijskog etera kreirao je velik broj kratkih formata poput reklamnih poruka, spotova i jinglova, te desetke radijskih serijala emisija. Projekti su mu temeljeni na povezivanju oglašavanja i edukacije što je kasnije u poslovima vezanima uz Internet bio odličan temelj za razumijevanje korisničkih želja i potrebe za prilagođavanjem korisničkom iskustvu, Google algoritama i koncepata društvenih mreža. Radijsku karijeru završava prvom digitalizacijom i automatizacijom radijskog programa u Hrvatskoj.

U nizu konzultantskih poslova u području unapređenja prodaje oglasnog prostora, promocije i marketinga ističe sudjelovanje u projektu razvoja digitalnog alata i online pozicioniranja branda Froddo na domaćem i inozemnom tržištu od 2008 do 2012 godine, te angažmane na unapređenju online prodajnog kanala za Terme Olimia 2016. godine i unapređenja procesa prodaje tipskih kuća za tvrtku Xella putem internetskih kanala.

Mario je u svojoj karijeri konzultirao brojne vlasnike web shopova u čemu se specijalizirao, što je rezultiralo i izradom platforme za izradu web trgovina za b2b i b2c nagrađene za najbolji web shop u kategoriji odjeće i obuće. Nekoliko godina predaje na PPC Akademiji „web dizajn za adwords stručnjaka“ pri čemu koristi iskustvo stečeno u suradnji s Amazonom na poslovima dizajna promotivnih materijala za Echo, Alexa, Kindl i Fire proizvode.

Od 2001. godine do danas radi u kreativnoj agenciji Hyper dizajn gdje radi na poziciji direktora, te na projektima vezanima uz digitalno oglašavanje, razvoj ecommerce i drugih rješenja.

Program: Marketing i komunikacija na društvenim mrežama