Petar Tanta

Petar Tanta direktor je i suvlasnik u CTA komunikacijama s iskustvom savjetovanja klijenata iz različitih sektora.
U komunikacijskog stručnjaka izrastao je kroz rad u agenciji Millenium promocija nakon čega prelazi u Preclarus komunikacije, gdje se bavi ponajviše korporativnim komuniciranjem, strateškim savjetovanjem i političkim marketingom. Najviše surađuje s klijentima u telekomunikacijskoj industriji i energetskom sektoru.
Potom odlazi u agenciju Manjgura gdje vodi klijente iz prehrambene industrije i politike.
Na ljeto 2016. godine dolazi u najveći trgovački lanac u Hrvatskoj, Konzum na mjesto voditelja Odnosa s javnošću, organizacije događaja i društveno odgovornog poslovanja. Najzaslužniji je za uspješno provođenje niza kampanja gdje su po prvi puta spojeni elementi digitalnog marketinga i odnosa s javnošću u retail industriji.
2018. godine osniva agenciju CTA komunikacije. Godine 2020., za kampanju “Nešto zbilja važno” s Udrugom “Brački pupoljci”, osvaja vodeću hrvatsku PR nagradu, Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) te Golden World Awards for Excellence 2020, najprestižniju svjetsku PR nagradu koju dodjeljuje Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA).
Redovni je predavač na Londonskoj školi za odnose s javnošću (LSPR), a specijalizirao je marketing i komunikacije na Visokoj poslovnoj školi Zagreb (VPŠZ).