Marketing i komunikacija na društvenim mrežama
Društvene mreže promijenile su način na koji danas gledamo na odnose s javnošću. Stari PR kako ga već mnogi nazivaju, više nije dovoljan za uspješno komuniciranje na novim medijima. Komunikacija je prešla iz jednosmjernog kanala (novine, TV, Radio) u dvosmjeran kanal (like, komentar, share, tweet), gdje korisnici više ne primaju poruke pasivno, već aktivno komuniciraju i sudjeluju u kreiranju sadržaja.
Napredni certificirani program Marketing i komunikacija na društvenim mrežama naučit će vas kako prilagoditi svoj sadržaj i komunikacijsku strategiju za društvene mreže. Osim komunikacijske strategije, naučit ćete kako definirati oglašivačke budžete i upravljati kampanjama na društvenim mrežama. Uz strategiju i oglašavanje, naučit ćete elemente kriznog komuniciranja na društvenim mrežama uz realne primjere i radionicu. Na kraju, naučit ćete kako koristiti on-line alate za analizu vaše uspješnosti na društvenim mrežama.
Nakon uspješnog završetka programa, svaki polaznik će biti u mogućnosti samostalno kreirati komunikacijsku strategiju za društvene mreže i upravljati komunikacijom na društvenim mrežama (community management).
Za uspješno izvršen zadatak programa, polaznicima će biti uručen napredni certifikat (London School of Public Relations Advanced Certificate) s titulom Social Media Officer.
Moduli uključeni u ovaj program
- Pregled najvažnijih društvenih mreža
- Odabir odgovarajuće društvene mreže
- Odabir ciljane publike
- Komunikacija na društvenim mrežama
- Marketinške mogućnosti društvenih mreža
Predavači: Martina Hećimović
- Stvaranje i dijeljenje materijala na online medijima (poput blogova, social media postova ili videa) koji ne reklamiraju brend eksplicitno nego potiču interes za proizvodima i uslugama brenda kroz koristan sadržaj koji pomaže krajnjim korisnicima u rješavanju njihovih problema i zadovoljavanju potreba.
- Na predavanju ćete naučiti kako pripremiti vlastiti content marketing projekt? Kako dobiti konkretne upute kako napraviti sadržaj koji će polučiti dobre rezultate na društvenim mrežama, ali i na internetskim tražilicama te naučiti? Kako najbolje iskoristiti društvene mreže da poboljšate rezultate marketinških aktivnosti?
- Koraci za content marketing strategiju.
- Zašto je sadržaj vladar društvenih mreža?
- Što publika voli (klikati).
- Kako oblikovati prepoznatljiv sadržaj?
- Što nije preporučljivo ili dozvoljeno?
- Primjeri iz prakse.
Predavači: Barbara Slade Jagodić
- Uvod u društvene mreže.
- Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama.
- Prolazak kroz Facebook Business Manager.
- Mogućnosti targetiranja ciljne skupine.
- Remarketing i custom audience.
- Kako budžetirati i optimizirati oglašivačku kampanju.
- Formati oglasa na društvenim mrežama.
- Mjerenje uspješnosti oglašavanja.
Predavači: Vanja Basarić
- Pravila komunikacije na društvenim mrežama
- Kada i kako odgovarati na komentare
- Kako pravilno odgovarati na poruke korisnika
- Primjeri dobre i loše komunikacije na društvenim mrežama
Predavači: Sara Grepo
Predavači: Krešimir Dominić
- Važnost vizualnog identiteta
- Načini vizualne komunikacije
- Alati vizualne komunikacije
- Uspostavljanje vizualnih standarda
- Primjeri uspješnog i neuspješnog brendiranja na društvenim mrežama
Predavači: Mario Bajrić
Predavači: Krešimir Dominić
- Dobri i loši primjeri oglašavanja i komunikacije na društvenim mrežama
Predavači: Sara Grepo
- Osnove fotografije (ekspozicija, blenda, ISO i relacije)
- Kontrola svijetla
- Kompozicija
- Važnost boja i kako ih koristiti
- Obrada fotografija u mobilnim aplikacijama
Predavači: Mario Poje
- Cilj Internet marketinga
- Temelji analize
- Osnove Google Analytics-a
- Analytics ABC (Acquisition, Behaviour, Conversion)
- Terminologija
Predavači: Damir Podhorski