Phone: +385 99 251 55 52 | info@lspr.hr

Marketing i komunikacija na društvenim mrežama

Društvene mreže promijenile su način na koji komuniciramo, educiramo se, zabavljamo, kako gledamo na neki brend.
One igraju ako ne i najvažniju ulogu u procesu kupovine nekog proizvoda.

Offline marketing davno je postao nedovoljan, pogotovo kada uzmemo u obzir da je starija populacija najbrže rastuća na društvenim mrežama posljednjih nekoliko godina.

Korisnici danas aktivno sudjeluju u kreiranju mišljenja, kreiranju sadržaja i zajednice oko brenda/osobe/teme na društvenim mrežama, čemu treba prilagoditi i način na koji promatramo, analiziramo, optimiziramo i kreiramo sadržaj.

Napredni certificirani program Marketing i komunikacija na društvenim mrežama naučit će vas svemu što je potrebno za uspješno upravljanje društvenim mrežama.

Svi polaznici naučit će principe funkcioniranja svake društvene mreže, sve početne korake i nakon toga kako kreirati plan objava/komunikacijsku strategiju te kako pisati objave. Osim toga, polaznici će biti upoznati s najboljim praksama na društvenim mrežama i Facebook policyjem.

Osim komunikacijske strategije, naučit ćete kako definirati oglašivačke budžete i upravljati kampanjama na društvenim mrežama.

Uz strategiju i oglašavanje, naučit ćete elemente kriznog komuniciranja na društvenim mrežama uz realne primjere i radionicu.

Također, za sve će polaznike biti organizirana i radionica mobilne fotografije gdje ćete uz korisne savjete profesionalnog fotografa naučiti kako urediti fotografiju.

Na kraju, naučit ćete kako koristiti on-line alate za analizu vaše uspješnosti na društvenim mrežama.

Nakon uspješnog završetka programa, svaki polaznik će biti u mogućnosti samostalno kreirati komunikacijsku strategiju za društvene mreže i upravljati komunikacijom na društvenim mrežama (community management).

Za uspješno izvršen zadatak programa, polaznicima će biti uručen napredni certifikat (London School of Public Relations Advanced Certificate) s titulom Social Media Officer.

Programi na Londonskoj školi za odnose s javnošću certificirani su od strane The CPD Certification Service, vodeće neovisne ustanove za akreditaciju CPD -a koja djeluje u svim sektorima djelatnosti.

POČETAK PROLJETNE EDUKACIJE:
travanj 2022. godine

PREDAVANJA
Subota, 10:00 - 17:00 sati

PREDAVANJA SE ODRŽAVAJU ONLINE

ZAVRŠETAK PROLJETNE EDUKACIJE
svibanj 2022.

Moduli uključeni u ovaj program

  • općenito o marketingu
  • društvene mreže današnjice i njihove mogućnosti
  • kako odabrati odgovarajuću društvenu mrežu za svoj brend
  • komunikacija na društvenim mrežama

Predavači: Antonija Lelić

  • Stvaranje i dijeljenje materijala na online medijima (poput blogova, social media postova ili videa) koji ne reklamiraju brend eksplicitno nego potiču interes za proizvodima i uslugama brenda kroz koristan sadržaj koji pomaže krajnjim korisnicima u rješavanju njihovih problema i zadovoljavanju potreba.
  • Na predavanju ćete naučiti kako pripremiti vlastiti content marketing projekt? Kako dobiti konkretne upute kako napraviti sadržaj koji će polučiti dobre rezultate na društvenim mrežama, ali i na internetskim tražilicama te naučiti? Kako najbolje iskoristiti društvene mreže da poboljšate rezultate marketinških aktivnosti?
Između ostalog, predavanje sadrži sljedeće točke:
  • Koraci za content marketing strategiju.
  • Zašto je sadržaj vladar društvenih mreža?
  • Što publika voli (klikati).
  • Kako oblikovati prepoznatljiv sadržaj?
  • Što nije preporučljivo ili dozvoljeno?
  • Primjeri iz prakse.

Predavači: Barbara Slade Jagodić

  • Uvod u društvene mreže.
  • Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama.
  • Prolazak kroz Facebook Business Manager.
  • Mogućnosti targetiranja ciljne skupine.
  • Remarketing i custom audience.
  • Kako budžetirati i optimizirati oglašivačku kampanju.
  • Formati oglasa na društvenim mrežama.
  • Mjerenje uspješnosti oglašavanja.

Predavači: Vanja Basarić

  • Pravila komunikacije na društvenim mrežama
  • Kada i kako odgovarati na komentare
  • Kako pravilno odgovarati na poruke korisnika
  • Primjeri dobre i loše komunikacije na društvenim mrežama

Predavači: Sara Grepo

Krizno komuniciranje na društvenim mrežama

Predavači: Krešimir Dominić

  • Važnost vizualnog identiteta
  • Načini vizualne komunikacije
  • Alati vizualne komunikacije
  • Uspostavljanje vizualnih standarda
  • Primjeri uspješnog i neuspješnog brendiranja na društvenim mrežama

Predavači: Ivan Šokac

Brendiranje proizvoda za društvene mreže

Predavači: Krešimir Dominić

  • Dobri i loši primjeri oglašavanja i komunikacije na društvenim mrežama

Predavači: Sara Grepo

  • Osnove fotografije (ekspozicija, blenda, ISO i relacije)
  • Kontrola svijetla
  • Kompozicija
  • Važnost boja i kako ih koristiti
  • Obrada fotografija u mobilnim aplikacijama

Predavači: Mario Poje

  • Cilj Internet marketinga
  • Temelji analize
  • Osnove Google Analytics-a
  • Analytics ABC (Acquisition, Behaviour, Conversion)
  • Terminologija

Predavači: Damir Podhorski

Dodjela diploma.
Cijena za pravne osobe (tvrtke)
9.000,00kn
(PDV uključen)
Cijena za fizičke osobe (pojedince)
8.000,00kn
(PDV uključen)
Za ranu prijavu do 20. rujna 2021. odobravamo 20% popusta, a za prijavu do 10. listopada 2021. godine odobravamo 10% popusta na iznos školarine. Ukoliko se školarina podmiruje avansno, odobravamo dodatnih 10% popusta. Upisnina u program iznosi 1000 kn i potrebno ju je uplatiti po prihvaćanju ponude, a najkasnije 15 dana od dana izdavanja ponude (upisnina se uračunava u konačnu cijenu). Ostatak školarine potrebno je uplatiti najkasnije do 10. listopada 2021. godine kako bi se ostvario popust za avansno plaćanje.
Prijavite se!
ili pošaljite mail na upisi@lspr.hr