Phone: +385 99 251 55 52 | info@lspr.hr

Marketing i komunikacija na društvenim mrežama

Društvene mreže promijenile su način na koji danas gledamo na odnose s javnošću. Stari PR kako ga već mnogi nazivaju, više nije dovoljan za uspješno komuniciranje na novim medijima. Komunikacija je prešla iz jednosmjernog kanala (novine, TV, Radio) u dvosmjeran kanal (like, komentar, share, tweet), gdje korisnici više ne primaju poruke pasivno, već aktivno komuniciraju i sudjeluju u kreiranju sadržaja.

Napredni certificirani program Marketing i komunikacija na društvenim mrežama naučit će vas kako prilagoditi svoj sadržaj i komunikacijsku strategiju za društvene mreže. Osim komunikacijske strategije, naučit ćete kako definirati oglašivačke budžete i upravljati kampanjama na društvenim mrežama. Uz strategiju i oglašavanje, naučit ćete elemente kriznog komuniciranja na društvenim mrežama uz realne primjere i radionicu. Na kraju, naučit ćete kako koristiti on-line alate za analizu vaše uspješnosti na društvenim mrežama.

Nakon uspješnog završetka programa, svaki polaznik će biti u mogućnosti samostalno kreirati komunikacijsku strategiju za društvene mreže i upravljati komunikacijom na društvenim mrežama (community management).

Za uspješno izvršen zadatak programa, polaznicima će biti uručen napredni certifikat (London School of Public Relations Advanced Certificate) s titulom Social Media Officer.

POČETAK PREDAVANJA JESENSKE GENERACIJE
19.10.2019.

PREDAVANJA
Subota, 10:00 - 17:00 sati

MJESTO ODRŽAVANJA PREDAVANJA
Veleučilište VERN
Importanne Galleria
Iblerov trg 10, 1. i 2. kat

RASPORED PREDAVANJA
Preuzmi PDF (zadnja promjena 10.10.2019.)

Moduli uključeni u ovaj program

  • Pregled najvažnijih društvenih mreža
  • Odabir odgovarajuće društvene mreže
  • Odabir ciljane publike
  • Komunikacija na društvenim mrežama
  • Marketinške mogućnosti društvenih mreža

Predavači: Martina Hećimović

  • Stvaranje i dijeljenje materijala na online medijima (poput blogova, social media postova ili videa) koji ne reklamiraju brend eksplicitno nego potiču interes za proizvodima i uslugama brenda kroz koristan sadržaj koji pomaže krajnjim korisnicima u rješavanju njihovih problema i zadovoljavanju potreba.
  • Na predavanju ćete naučiti kako pripremiti vlastiti content marketing projekt? Kako dobiti konkretne upute kako napraviti sadržaj koji će polučiti dobre rezultate na društvenim mrežama, ali i na internetskim tražilicama te naučiti? Kako najbolje iskoristiti društvene mreže da poboljšate rezultate marketinških aktivnosti?
Između ostalog, predavanje sadrži sljedeće točke:
  • Koraci za content marketing strategiju.
  • Zašto je sadržaj vladar društvenih mreža?
  • Što publika voli (klikati).
  • Kako oblikovati prepoznatljiv sadržaj?
  • Što nije preporučljivo ili dozvoljeno?
  • Primjeri iz prakse.

Predavači: Barbara Slade Jagodić

  • Uvod u društvene mreže.
  • Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama.
  • Prolazak kroz Facebook Business Manager.
  • Mogućnosti targetiranja ciljne skupine.
  • Remarketing i custom audience.
  • Kako budžetirati i optimizirati oglašivačku kampanju.
  • Formati oglasa na društvenim mrežama.
  • Mjerenje uspješnosti oglašavanja.

Predavači: Ivo Novak

  • Pravila komunikacije na društvenim mrežama
  • Kada i kako odgovarati na komentare
  • Kako pravilno odgovarati na poruke korisnika
  • Primjeri dobre i loše komunikacije na društvenim mrežama

Predavači: Mario Glasnović

Krizno komuniciranje na društvenim mrežama

Predavači: Krešimir Dominić

  • Osnove fotografije (ekspozicija, blenda, ISO i relacije)
  • Kontrola svijetla
  • Kompozicija
  • Važnost boja i kako ih koristiti
  • Obrada fotografija u mobilnim aplikacijama

Predavači: Mario Poje

  • Važnost vizualnog identiteta
  • Načini vizualne komunikacije
  • Alati vizualne komunikacije
  • Uspostavljanje vizualnih standarda
  • Primjeri uspješnog i neuspješnog brendiranja na društvenim mrežama

Predavači: Marko Felinger

Brendiranje proizvoda za društvene mreže

Predavači: Krešimir Dominić

  • Dobri i loši primjeri oglašavanja i komunikacije na društvenim mrežama

Predavači: Mario Glasnović

  • Cilj Internet marketinga
  • Temelji analize
  • Osnove Google Analytics-a
  • Analytics ABC (Acquisition, Behaviour, Conversion)
  • Terminologija

Predavači: Damir Podhorski

Dodjela diploma.
Cijena za pravne osobe (tvrtke)
9.000,00kn
(PDV uključen)
Cijena za fizičke osobe (pojedince)
8.000,00kn
(PDV uključen)
Za ranu prijavu do 01.10.2019. odobravamo 20% popusta Ukoliko se školarina podmiruje avansno, odobravamo dodatni popust od 10%. Članovi LSPR Alumni kluba ostvaruju popust od 40% na školarinu bez obzira na vrijeme prijave. Upisnina u program iznosi 1000 kn i potrebno ju je uplatiti do 01.10.2019. kako bi se ostvario popust od 20% (upisnina se uračunava u konačnu cijenu).
Prijavite se!
ili pošaljite mail na upisi@lspr.hr