Phone: +385 99 251 55 52 | info@lspr.hr

Odnosi s javnošću i upravljanje reputacijom

Odnosi s javnošću i upravljanje reputacijom kompletan je edukacijski program koji polaznicima daje znanja iz odnosa s javnošću i naglašava važnost struke u odnosu na druge discipline. Polaznici će kroz praktične primjere uz vodstvo najboljih predavača u regiji naučiti kako raditi s medijima i organizirati konferenciju za novinare, kako uspješno krizno komunicirati, kako organizirati event i što u komunikaciju donose novi mediji. Osim toga, polaznici će naučiti kako dati izjavu za televiziju, što je to uspješan javni nastup te kako upravljati reputacijom i brandom.

Polaznici koji opravdano izostanu s predavanja imaju mogućnost pohađati propušteno predavanje s drugom generacijom polaznika.

Tijekom programa, polaznici izvršavaju razne zadatke i na taj način stječu i testiraju sva potrebna znanja za diplomu Londonske škole odnosa s javnošću. Diploma je od izuzetnog značaja za stručnjake s područja komuniciranja i potvrda je o stečenim teorijskim i praktičnim znanjima s područja odnosa s javnošću. Komunikacijskom stručnjaku stečena znanja u LSPR školi višestruko olakšavaju svakodnevni posao.

POČETAK JESENSKE EDUKACIJE
17.10.2020.

PREDAVANJA
Subota, 10:00 - 17:00 sati

PREDAVANJA SE ODRŽAVAJU ONLINE


RASPORED JESENSKIH PREDAVANJA
Raspored (ažurirano 8.9.2020. - pdf)

ZAVRŠETAK JESENSKE EDUKACIJE
12.12.2020

Moduli uključeni u ovaj program

  • Povijest odnosa s javnošću
  • Definicija odnosa s javnošću
  • Odnosi s javnošću kao struka
  • Uloga i odlike stručnjaka za odnose s javnošću
  • Osnove odnosa s javnošću

Predavači: Drenislav Žekić

  • Cilj je ovoga predavanja pružiti polaznicima što više „alata“ kako bi se pred publikom ili pred kamerom osjećali „kao kod kuće“.
  • U tu svrhu definirat će se pojam retorike, opisati vrste javnih nastupa, ukazati na sredstva uvjeravanja na sadržajnoj i izvedbenoj razini.
  • Uz upute za početno dizajniranje govora i strukturu govora, polaznici će dobiti priliku i sami sastaviti kratak uvjeravajući govor.

Predavači: Davor Stanković

  • Definiranje strateških odnosa s javnošću
  • Modeli planiranja u upravljanju odnosima s javnošću
  • Strateško planiranje
  • Izbor strategija komuniciranja
  • Izrada komunikacijskih/PR strategija i planova
  • Praktični primjeri komunikacijskih strategija u javnoj upravi i komercijalnim projektima

Cilj modula je osposobiti polaznike za učinkovitu primjenu različitih strategija i alata u upravljanju odnosima s javnošću te ih upoznati s teorijskim i praktičkim temeljima za upravljanje odnosima s javnošću, kako bi se razvila sposobnost primjene teorijskih znanja u praksi. Također, važno je pritom razviti svijest o snazi medija i o važnosti medija za strateško upravljanje odnosima s javnošću.

Predavači: Gordan Turković

  • Osnove odnosa s medijima
  • Izravni, neizravni i reaktivni odnosi s medijima
  • Struktura odnosa s medijima
  • Forme komuniciranja s predstavnicima medija
  • Priprema konferencije za novinare

Predavači: Petar Tanta

  • Definicija krize
  • Utjecaj krize na poslovanje
  • Odnosi s javnošću u vrijeme krize
  • Krizni menadžment
  • Planiranje komunikacije prije krize

Predavači: Zoran Pucarić

  • Zakon o medijima
  • Ispravak netočne informacije
  • Odgovor (reagiranje) na objavljenu informaciju
  • Primjeri iz prakse
  • Pisanje demantija

Predavači: Zoran Pucarić

  • Predavanje se fokusira na jedan specifičan aspekt javne komunikacije, a to je poslovno komuniciranje.
  • Učinkovita poslovna komunikacija pridonosi boljem funkcioniranju tvrtke, bržem rješavanju problema I većoj produktivnosti zaposlenih.
  • Dobra interna komunikacija podrazumijeva uspješno rješavanje konfliktnih situacija, konstruktivno sudjelovanje na sastancima, retorički efektne prezentacije proizvoda, osmišljavanje idejnih rješenja, kritičko slušanje i kreativno razmišljanje.
  • Uspješna interna komunikacija pridonosi uspješnosti same tvrtke, a polaznici će na predavanju uvježbavati specifične elemente govorničkih vještina koje pridonose boljoj poslovnoj komunikaciji (elementi kritičkog slušanja, konstruktivno kritiziranje…)

Predavači: Gabrijela Kišiček

  • Pregled društvenih mreža
  • Mediji i društvene mreže
  • Komunikacija na društvenim mrežama
  • Priprema komunikacijskog plana za društvene mreže
  • Definicija KPI-jeva i analiza

Predavači: Krešimir Dominić

  • Osnove reputacije
  • Osnove branda
  • PR i upravljanje reputacijom
  • Upravljanje on-line reputacijom
  • Najbolji primjeri reputacijskih strategija

Predavači: John Dalton

Executive management

Predavači: John Dalton

  • Upoznavanje s važnošću evaluacije i mjerenja učinkovitosti komunikacije kako u planiranju, tako i provedbi komunikacijskih projekata.
  • Poseban naglasak na načela te razine i metode evaluacije (prosudbena evaluacija, evaluacija rezultata, evaluacija prema postavljenim komunikacijskim SMART ciljevima).
  • Polaznici će biti informirani o AVE metodi evaluacije odnosa s medijima te zašto se ova metoda smatra manipulativnom te savladati Barcelona 2.0 principe evaluacije komunikacije (načela i sedam područja evaluacije).
  • Predavanje će biti ilustrirano studijama slučaja mjerenja učinkovitosti u odnosima s javnošću.

Predavači: Mirela Holy

  • Karakteristike evenata
  • Planiranje evenata
  • Provođenje evenata
  • Analiza, istraživanje, briefiranje, planiranje
  • Primjeri iz prakse

Predavači: Krešimir Dominić

  1. Sigurnost u sebe i doživljaj vlastite moći
    • Asertivni princip: Integrirani osjećaj za sebe I poštivanje drugih.
    • Vjerovanje u poruku i dobrobit obje strane.
    • Snaga koja pokreće ljude.
  2. Namjera
    • Jasnoća cilja ili razlike koja se želi postići.
    • Traženje načina da se potrebe i interesi obiju strana integriraju.
    • Učenje iz perspektive drugih i povezivanje različitih perspektive.
    • Kako uključiti energiju druge strane.
  3. Prisutnost s drugima i vještine komuniciranja
    • Asertivno predstavljanje i zadržavanje pažnje.
    • Iznošenje stavova i zauzimanje za svoje ideje.
    • Asertivno traženje.
    • Različitost ljudi: osjećaja, potreba, stavova, stilova.
    • Prilagodbe u stilu komuniciranja.

Predavači: Barbara Osmec

  • Trendovi na internetu
  • Iskorištavanje trendova
  • Tražilice i PR
  • SEM u PR kampanjama
  • Analiza uspješnosti

Predavači: Miroslav Varga

  • U završnom dijelu programa, polaznici će imati priliku pokazati znanja i vještine koje su stekli na predavanjima.
  • Uz osnovne upute za nastup u medijima i davanje izjave za televiziju, polaznici će taj format isprobati i u praksi.
  • Nakon grupnih vježbi za glas i izgovor, svatko će održati prethodno pripremljen kratki uvjeravajući govor i dobiti povratnu informaciju na svoj nastup.

Predavači: Davor Stanković

Dodjela diploma.
Pravne osobe (tvrtke)
14.000,00kn
(PDV uključen)
Fizičke osobe (pojedinci)
13.000,00kn
(PDV uključen)
Za ranu prijavu do 15. rujna 2020. odobravamo 30% popusta, a za prijavu do 15. listopada 2020. godine odobravamo 20% popusta na iznos školarine. Ukoliko se školarina podmiruje avansno, odobravamo dodatni popust od 10%. Upisnina u program iznosi 1000 kn i potrebno ju je uplatiti po prihvaćanju ponude, a najkasnije do 15. listopada 2020. godine kako bi se ostvario popust (upisnina se uračunava u konačnu cijenu).
Prijavite se!
ili pošaljite mail na upisi@lspr.hr