Odnosi s javnošću i upravljanje reputacijom
Odnosi s javnošću i upravljanje reputacijom kompletan je edukacijski program koji polaznicima daje znanja iz odnosa s javnošću i naglašava važnost struke u odnosu na druge discipline. Polaznici će kroz praktične primjere uz vodstvo najboljih predavača u regiji naučiti kako raditi s medijima i organizirati konferenciju za novinare, kako uspješno krizno komunicirati, kako organizirati event i što u komunikaciju donose novi mediji. Osim toga, polaznici će naučiti kako dati izjavu za televiziju, što je to uspješan javni nastup te kako upravljati reputacijom i brandom.
Polaznici koji opravdano izostanu s predavanja imaju mogućnost pohađati propušteno predavanje s drugom generacijom polaznika.
Tijekom programa, polaznici izvršavaju razne zadatke i na taj način stječu i testiraju sva potrebna znanja za diplomu Londonske škole odnosa s javnošću. Diploma je od izuzetnog značaja za stručnjake s područja komuniciranja i potvrda je o stečenim teorijskim i praktičnim znanjima s područja odnosa s javnošću. Komunikacijskom stručnjaku stečena znanja u LSPR školi višestruko olakšavaju svakodnevni posao.
Moduli uključeni u ovaj program
- Povijest odnosa s javnošću
- Definicija odnosa s javnošću
- Odnosi s javnošću kao struka
- Uloga i odlike stručnjaka za odnose s javnošću
- Osnove odnosa s javnošću
Predavači: Drenislav Žekić
- Cilj je ovoga predavanja pružiti polaznicima što više „alata“ kako bi se pred publikom ili pred kamerom osjećali „kao kod kuće“.
- U tu svrhu definirat će se pojam retorike, opisati vrste javnih nastupa, ukazati na sredstva uvjeravanja na sadržajnoj i izvedbenoj razini.
- Uz upute za početno dizajniranje govora i strukturu govora, polaznici će dobiti priliku i sami sastaviti kratak uvjeravajući govor.
Predavači: Davor Stanković
- Definiranje strateških odnosa s javnošću
- Modeli planiranja u upravljanju odnosima s javnošću
- Strateško planiranje
- Izbor strategija komuniciranja
- Izrada komunikacijskih/PR strategija i planova
- Praktični primjeri komunikacijskih strategija u javnoj upravi i komercijalnim projektima
Cilj modula je osposobiti polaznike za učinkovitu primjenu različitih strategija i alata u upravljanju odnosima s javnošću te ih upoznati s teorijskim i praktičkim temeljima za upravljanje odnosima s javnošću, kako bi se razvila sposobnost primjene teorijskih znanja u praksi. Također, važno je pritom razviti svijest o snazi medija i o važnosti medija za strateško upravljanje odnosima s javnošću.
Predavači: Gordan Turković
- Osnove odnosa s medijima
- Izravni, neizravni i reaktivni odnosi s medijima
- Struktura odnosa s medijima
- Forme komuniciranja s predstavnicima medija
- Priprema konferencije za novinare
Predavači: Petar Tanta
- Definicija krize
- Utjecaj krize na poslovanje
- Odnosi s javnošću u vrijeme krize
- Krizni menadžment
- Planiranje komunikacije prije krize
Predavači: Zoran Pucarić
- Zakon o medijima
- Ispravak netočne informacije
- Odgovor (reagiranje) na objavljenu informaciju
- Primjeri iz prakse
- Pisanje demantija
Predavači: Zoran Pucarić
- Predavanje se fokusira na jedan specifičan aspekt javne komunikacije, a to je poslovno komuniciranje.
- Učinkovita poslovna komunikacija pridonosi boljem funkcioniranju tvrtke, bržem rješavanju problema I većoj produktivnosti zaposlenih.
- Dobra interna komunikacija podrazumijeva uspješno rješavanje konfliktnih situacija, konstruktivno sudjelovanje na sastancima, retorički efektne prezentacije proizvoda, osmišljavanje idejnih rješenja, kritičko slušanje i kreativno razmišljanje.
- Uspješna interna komunikacija pridonosi uspješnosti same tvrtke, a polaznici će na predavanju uvježbavati specifične elemente govorničkih vještina koje pridonose boljoj poslovnoj komunikaciji (elementi kritičkog slušanja, konstruktivno kritiziranje…)
Predavači: Gabrijela Kišiček
- Pregled društvenih mreža
- Mediji i društvene mreže
- Komunikacija na društvenim mrežama
- Priprema komunikacijskog plana za društvene mreže
- Definicija KPI-jeva i analiza
Predavači: Krešimir Dominić
- Osnove reputacije
- Osnove branda
- PR i upravljanje reputacijom
- Upravljanje on-line reputacijom
- Najbolji primjeri reputacijskih strategija
Predavači: John Dalton
Predavači: John Dalton
- Upoznavanje s važnošću evaluacije i mjerenja učinkovitosti komunikacije kako u planiranju, tako i provedbi komunikacijskih projekata.
- Poseban naglasak na načela te razine i metode evaluacije (prosudbena evaluacija, evaluacija rezultata, evaluacija prema postavljenim komunikacijskim SMART ciljevima).
- Polaznici će biti informirani o AVE metodi evaluacije odnosa s medijima te zašto se ova metoda smatra manipulativnom te savladati Barcelona 2.0 principe evaluacije komunikacije (načela i sedam područja evaluacije).
- Predavanje će biti ilustrirano studijama slučaja mjerenja učinkovitosti u odnosima s javnošću.
Predavači: Mirela Holy
- Karakteristike evenata
- Planiranje evenata
- Provođenje evenata
- Analiza, istraživanje, briefiranje, planiranje
- Primjeri iz prakse
Predavači: Krešimir Dominić
- Sigurnost u sebe i doživljaj vlastite moći
- Asertivni princip: Integrirani osjećaj za sebe I poštivanje drugih.
- Vjerovanje u poruku i dobrobit obje strane.
- Snaga koja pokreće ljude.
- Namjera
- Jasnoća cilja ili razlike koja se želi postići.
- Traženje načina da se potrebe i interesi obiju strana integriraju.
- Učenje iz perspektive drugih i povezivanje različitih perspektive.
- Kako uključiti energiju druge strane.
- Prisutnost s drugima i vještine komuniciranja
- Asertivno predstavljanje i zadržavanje pažnje.
- Iznošenje stavova i zauzimanje za svoje ideje.
- Asertivno traženje.
- Različitost ljudi: osjećaja, potreba, stavova, stilova.
- Prilagodbe u stilu komuniciranja.
Predavači: Barbara Osmec
- Trendovi na internetu
- Iskorištavanje trendova
- Tražilice i PR
- SEM u PR kampanjama
- Analiza uspješnosti
Predavači: Miroslav Varga
- U završnom dijelu programa, polaznici će imati priliku pokazati znanja i vještine koje su stekli na predavanjima.
- Uz osnovne upute za nastup u medijima i davanje izjave za televiziju, polaznici će taj format isprobati i u praksi.
- Nakon grupnih vježbi za glas i izgovor, svatko će održati prethodno pripremljen kratki uvjeravajući govor i dobiti povratnu informaciju na svoj nastup.
Predavači: Davor Stanković
Predavači: Krešimir Dominić