Odnosi s javnošću i upravljanje reputacijom
Odnosi s javnošću, kao dvosmjerna komunikacija organizacije između njene unutarnje i vanjske javnosti, danas su jači i potrebniji no ikad.
Stručnjaci za odnose s javnošću postaju ključne figure u vremenima kada je organizacija putem mnogih kanala lako dostupna i na kojima mora slijediti vlastitu komunikacijsku strategiju.
Postizanje međusobnog razumijevanja, podizanje svijesti o organizaciji, kao i ostvarivanje zajedničkih interesa, samo su neke od ključnih točaka prilikom komunikacije s javnošću.
LSPR u svom prepoznatljivom programu, već dugi niz godina okuplja najveće stručnjake u regiji, koji polaznicima na vlastitim primjerima donose nova znanja o radu s medijima, kriznom komuniciranju, ali i novim medijima.
Osim toga, na ovom programu polaznici će naučiti i kako organizirati konferenciju za novinare te kako upravljati reputacijom i brandom.
Praktična nastava obuhvaća i mogućnost stjecanja ključnih vještina koje stručnjak za odnose s javnošću treba posjedovati – kako dati izjavu za televiziju, kako pravilno komunicirati s novinarima te kako ostvariti uspješan javni nastup.
Tijekom programa, polaznici izvršavaju razne zadatke i na taj način stječu i testiraju sva potrebna znanja za diplomu Londonske škole odnosa s javnošću. Diploma je od izuzetnog značaja za stručnjake s područja komuniciranja i potvrda je o stečenim teorijskim i praktičnim znanjima s područja odnosa s javnošću.
Programi na Londonskoj školi za odnose s javnošću certificirani su od strane The CPD Certification Service, vodeće neovisne ustanove za akreditaciju CPD -a koja djeluje u svim sektorima djelatnosti.
Moduli uključeni u ovaj program
- Povijest odnosa s javnošću
- Definicija odnosa s javnošću
- Odnosi s javnošću kao struka
- Uloga i odlike stručnjaka za odnose s javnošću
- Osnove odnosa s javnošću
Predavači: Drenislav Žekić
- Definiranje strateških odnosa s javnošću
- Modeli planiranja u upravljanju odnosima s javnošću
- Strateško planiranje
- Izbor strategija komuniciranja
- Izrada komunikacijskih/PR strategija i planova
- Praktični primjeri komunikacijskih strategija u javnoj upravi i komercijalnim projektima
Cilj modula je osposobiti polaznike za učinkovitu primjenu različitih strategija i alata u upravljanju odnosima s javnošću te ih upoznati s teorijskim i praktičkim temeljima za upravljanje odnosima s javnošću, kako bi se razvila sposobnost primjene teorijskih znanja u praksi. Također, važno je pritom razviti svijest o snazi medija i o važnosti medija za strateško upravljanje odnosima s javnošću.
Predavači: Gordan Turković
- Osnove odnosa s medijima
- Izravni, neizravni i reaktivni odnosi s medijima
- Struktura odnosa s medijima
- Forme komuniciranja s predstavnicima medija
- Priprema konferencije za novinare
Predavači: Petar Tanta
- Pregled društvenih mreža
- Mediji i društvene mreže
- Komunikacija na društvenim mrežama
- Priprema komunikacijskog plana za društvene mreže
- Definicija KPI-jeva i analiza
Predavači: Krešimir Dominić
- Upoznavanje s važnošću evaluacije i mjerenja učinkovitosti komunikacije kako u planiranju, tako i provedbi komunikacijskih projekata.
- Poseban naglasak na načela te razine i metode evaluacije (prosudbena evaluacija, evaluacija rezultata, evaluacija prema postavljenim komunikacijskim SMART ciljevima).
- Polaznici će biti informirani o AVE metodi evaluacije odnosa s medijima te zašto se ova metoda smatra manipulativnom te savladati Barcelona 2.0 principe evaluacije komunikacije (načela i sedam područja evaluacije).
- Predavanje će biti ilustrirano studijama slučaja mjerenja učinkovitosti u odnosima s javnošću.
Predavači: Mirela Holy
- Osnove reputacije
- Osnove branda
- PR i upravljanje reputacijom
- Upravljanje on-line reputacijom
- Najbolji primjeri reputacijskih strategija
Predavači: John Dalton
Predavači: John Dalton
Prepoznavanje krize
- Definicije i polazne pretpostavke
- Uzroci i tijek krize, ponašanje aktera i medija
- Percepcija i zbilja
Reputacija i mediji
- Komuniciranje u krizi
- Krizni priručnik (plan)
- Krizni komunikacijski tim
- Upravljanje komunikacijom
- Procjena važnosti medija
- Percepcija javnog nastupa
- Da i ne u kriznoj komunikaciji (tips&tricks)
- Offline vs. Online komunikacija
Primjeri dobrog i lošeg kriznog komuniciranja
- Analiza slučajeva
- Praktični rad
Predavači: Zoran Pucarić
I. O medijima i novinarskoj etici
- Utjecaji na medije
- Zakonski okvir
- Društvena kretanja
- Oglašivači
- Etika i etički prijepori
- Pravo na ispravak informacije
- Vrste informacija
II. Zakon o medijima
- Pravo na ispravak objavljene informacije
- Pravo na odgovor na objavljenu informaciju
- Pravo na naknadu nematerijalne štete
- Prekršajne odredbe
III. Primjena odredbi Zakona o medijima
- Što se sve može ispraviti
- Primjeri iz prakse, detaljna analiza koraka i postupanja
- Zahtjev za objavu ispravka objavljene informacije (demanti)
- U tiskanom mediju
- U elektroničkim medijima
- Zahtjev za objavu odgovora na objavljenu informaciju (reagiranje)
- U tiskanom mediju
- U elektroničkim medijima
- Tužbe u postupcima kada se zahtjeva objava ispravka ili odgovora
- Detaljan opis postupka, tužba i presuda
- Naknada nematerijalne štete
- Sudska praksa i odluke VSRH
- Ostale zakonske mogućnosti
IV. Praktični rad
- Razlozi za neudovoljavanje zahtjevu
- Pisanje zahtjeva za ispravak i odgovora na objavljenu informaciju
Predavači: Zoran Pucarić
- 5 koraka Employer Brandinga
- Ciljevi i mjerenje
- Idealni kandidat
- Employee Value Proposition
- Manifestacija EVP
- Komunikacijski kanali
Predavači: Krešimir Dominić
- Karakteristike evenata
- Planiranje evenata
- Provođenje evenata
- Analiza, istraživanje, briefiranje, planiranje
- Primjeri iz prakse
Predavači: Krešimir Dominić
- Vještine suvremenog PR-ovca – važnost vještine pisanja
- Kreativno pisanje i storytelling u odnosima s javnošću
- Novinarski stil pisanja – kada, gdje i kako ga koristimo?
- Strategija i priča o brandu
- Brief i pisanje briefa
- Pisanje priopćenja i demantija – dobri i loši primjeri iz prakse
- Društvene mreže i blogovi – dobri i loši primjeri iz prakse
- Najčešće pravopisne i gramatičke pogreške
- Primjeri briefa, strategije i objave
Predavači: Jadranka Kolić Krželj
- Cilj je ovoga predavanja pružiti polaznicima što više „alata“ kako bi se pred publikom ili pred kamerom osjećali „kao kod kuće“.
- U tu svrhu definirat će se pojam retorike, opisati vrste javnih nastupa, ukazati na sredstva uvjeravanja na sadržajnoj i izvedbenoj razini.
- Uz upute za početno dizajniranje govora i strukturu govora, polaznici će dobiti priliku i sami sastaviti kratak uvjeravajući govor.
Predavači: Davor Stanković
- U završnom dijelu programa, polaznici će imati priliku pokazati znanja i vještine koje su stekli na predavanjima.
- Uz osnovne upute za nastup u medijima i davanje izjave za televiziju, polaznici će taj format isprobati i u praksi.
- Nakon grupnih vježbi za glas i izgovor, svatko će održati prethodno pripremljen kratki uvjeravajući govor i dobiti povratnu informaciju na svoj nastup.
Predavači: Davor Stanković
- Predavanje se fokusira na jedan specifičan aspekt javne komunikacije, a to je poslovno komuniciranje.
- Učinkovita poslovna komunikacija pridonosi boljem funkcioniranju tvrtke, bržem rješavanju problema I većoj produktivnosti zaposlenih.
- Dobra interna komunikacija podrazumijeva uspješno rješavanje konfliktnih situacija, konstruktivno sudjelovanje na sastancima, retorički efektne prezentacije proizvoda, osmišljavanje idejnih rješenja, kritičko slušanje i kreativno razmišljanje.
- Uspješna interna komunikacija pridonosi uspješnosti same tvrtke, a polaznici će na predavanju uvježbavati specifične elemente govorničkih vještina koje pridonose boljoj poslovnoj komunikaciji (elementi kritičkog slušanja, konstruktivno kritiziranje…)
Predavači: Gabrijela Kišiček
- Sigurnost u sebe i doživljaj vlastite moći
- Asertivni princip: Integrirani osjećaj za sebe I poštivanje drugih.
- Vjerovanje u poruku i dobrobit obje strane.
- Snaga koja pokreće ljude.
- Namjera
- Jasnoća cilja ili razlike koja se želi postići.
- Traženje načina da se potrebe i interesi obiju strana integriraju.
- Učenje iz perspektive drugih i povezivanje različitih perspektive.
- Kako uključiti energiju druge strane.
- Prisutnost s drugima i vještine komuniciranja
- Asertivno predstavljanje i zadržavanje pažnje.
- Iznošenje stavova i zauzimanje za svoje ideje.
- Asertivno traženje.
- Različitost ljudi: osjećaja, potreba, stavova, stilova.
- Prilagodbe u stilu komuniciranja.
Predavači: Marija Marelja
2.000,00 €
neto: 1.600,00 €
*PDV je uračunat u cijenu
1.850,00 €
neto: 1.480,00 €
*PDV je uračunat u cijenu