Phone: +385 99 251 55 52 | info@lspr.hr

Odnosi s javnošću i upravljanje reputacijom

Odnosi s javnošću, kao dvosmjerna komunikacija organizacije između njene unutarnje i vanjske javnosti, danas su jači i potrebniji no ikad.

Stručnjaci za odnose s javnošću postaju ključne figure u vremenima kada je organizacija putem mnogih kanala lako dostupna i na kojima mora slijediti vlastitu komunikacijsku strategiju.

Postizanje međusobnog razumijevanja, podizanje svijesti o organizaciji, kao i ostvarivanje zajedničkih interesa, samo su neke od ključnih točaka prilikom komunikacije s javnošću.

LSPR u svom prepoznatljivom programu, već dugi niz godina okuplja najveće stručnjake u regiji, koji polaznicima na vlastitim primjerima donose nova znanja o radu s medijima, kriznom komuniciranju, ali i novim medijima.

Osim toga, na ovom programu polaznici će naučiti i kako organizirati konferenciju za novinare te kako upravljati reputacijom i brandom.

Praktična nastava obuhvaća i mogućnost stjecanja ključnih vještina koje stručnjak za odnose s javnošću treba posjedovati – kako dati izjavu za televiziju, kako pravilno komunicirati s novinarima te kako ostvariti uspješan javni nastup.

Tijekom programa, polaznici izvršavaju razne zadatke i na taj način stječu i testiraju sva potrebna znanja za diplomu Londonske škole odnosa s javnošću. Diploma je od izuzetnog značaja za stručnjake s područja komuniciranja i potvrda je o stečenim teorijskim i praktičnim znanjima s područja odnosa s javnošću.

Programi na Londonskoj školi za odnose s javnošću certificirani su od strane The CPD Certification Service, vodeće neovisne ustanove za akreditaciju CPD -a koja djeluje u svim sektorima djelatnosti.

POČETAK PROLJETNE EDUKACIJE
23.4.2022.

PREDAVANJA
Subota, 10:00 - 17:00 sati

PREDAVANJA SE ODRŽAVAJU ONLINE

ZAVRŠETAK PROLJETNE EDUKACIJE
18.6.2022.

RASPORED PROLJETNIH PREDAVANJA
Raspored (ažurirano 19.04.2022. - pdf)

Moduli uključeni u ovaj program

  • Povijest odnosa s javnošću
  • Definicija odnosa s javnošću
  • Odnosi s javnošću kao struka
  • Uloga i odlike stručnjaka za odnose s javnošću
  • Osnove odnosa s javnošću

Predavači: Drenislav Žekić

  • Definiranje strateških odnosa s javnošću
  • Modeli planiranja u upravljanju odnosima s javnošću
  • Strateško planiranje
  • Izbor strategija komuniciranja
  • Izrada komunikacijskih/PR strategija i planova
  • Praktični primjeri komunikacijskih strategija u javnoj upravi i komercijalnim projektima

Cilj modula je osposobiti polaznike za učinkovitu primjenu različitih strategija i alata u upravljanju odnosima s javnošću te ih upoznati s teorijskim i praktičkim temeljima za upravljanje odnosima s javnošću, kako bi se razvila sposobnost primjene teorijskih znanja u praksi. Također, važno je pritom razviti svijest o snazi medija i o važnosti medija za strateško upravljanje odnosima s javnošću.

Predavači: Gordan Turković

  • Osnove odnosa s medijima
  • Izravni, neizravni i reaktivni odnosi s medijima
  • Struktura odnosa s medijima
  • Forme komuniciranja s predstavnicima medija
  • Priprema konferencije za novinare

Predavači: Petar Tanta

  • Pregled društvenih mreža
  • Mediji i društvene mreže
  • Komunikacija na društvenim mrežama
  • Priprema komunikacijskog plana za društvene mreže
  • Definicija KPI-jeva i analiza

Predavači: Krešimir Dominić

  • Upoznavanje s važnošću evaluacije i mjerenja učinkovitosti komunikacije kako u planiranju, tako i provedbi komunikacijskih projekata.
  • Poseban naglasak na načela te razine i metode evaluacije (prosudbena evaluacija, evaluacija rezultata, evaluacija prema postavljenim komunikacijskim SMART ciljevima).
  • Polaznici će biti informirani o AVE metodi evaluacije odnosa s medijima te zašto se ova metoda smatra manipulativnom te savladati Barcelona 2.0 principe evaluacije komunikacije (načela i sedam područja evaluacije).
  • Predavanje će biti ilustrirano studijama slučaja mjerenja učinkovitosti u odnosima s javnošću.

Predavači: Mirela Holy

  • Osnove reputacije
  • Osnove branda
  • PR i upravljanje reputacijom
  • Upravljanje on-line reputacijom
  • Najbolji primjeri reputacijskih strategija

Predavači: John Dalton

Executive management

Predavači: John Dalton

Prepoznavanje krize

  • Definicije i polazne pretpostavke
  • Uzroci i tijek krize, ponašanje aktera i medija
  • Percepcija i zbilja

Reputacija i mediji

  • Komuniciranje u krizi
  • Krizni priručnik (plan)
  • Krizni komunikacijski tim
  • Upravljanje komunikacijom
  • Procjena važnosti medija
  • Percepcija javnog nastupa
  • Da i ne u kriznoj komunikaciji (tips&tricks)
  • Offline vs. Online komunikacija

Primjeri dobrog i lošeg kriznog komuniciranja

  • Analiza slučajeva
  • Praktični rad

Predavači: Zoran Pucarić

I. O medijima i novinarskoj etici

  • Utjecaji na medije
  • Zakonski okvir
  • Društvena kretanja
  • Oglašivači
  • Etika i etički prijepori
  • Pravo na ispravak informacije
  • Vrste informacija

II. Zakon o medijima

  • Pravo na ispravak objavljene informacije
  • Pravo na odgovor na objavljenu informaciju
  • Pravo na naknadu nematerijalne štete
  • Prekršajne odredbe

III. Primjena odredbi Zakona o medijima

  • Što se sve može ispraviti
  • Primjeri iz prakse, detaljna analiza koraka i postupanja
  • Zahtjev za objavu ispravka objavljene informacije (demanti)
  • U tiskanom mediju
  • U elektroničkim medijima
  • Zahtjev za objavu odgovora na objavljenu informaciju (reagiranje)
  • U tiskanom mediju
  • U elektroničkim medijima
  • Tužbe u postupcima kada se zahtjeva objava ispravka ili odgovora
  • Detaljan opis postupka, tužba i presuda
  • Naknada nematerijalne štete
  • Sudska praksa i odluke VSRH
  • Ostale zakonske mogućnosti

IV. Praktični rad

  • Razlozi za neudovoljavanje zahtjevu
  • Pisanje zahtjeva za ispravak i odgovora na objavljenu informaciju

Predavači: Zoran Pucarić

  • 5 koraka Employer Brandinga
  • Ciljevi i mjerenje
  • Idealni kandidat
  • Employee Value Proposition
  • Manifestacija EVP
  • Komunikacijski kanali

Predavači: Krešimir Dominić

  • Karakteristike evenata
  • Planiranje evenata
  • Provođenje evenata
  • Analiza, istraživanje, briefiranje, planiranje
  • Primjeri iz prakse

Predavači: Krešimir Dominić

  • Vještine suvremenog PR-ovca – važnost vještine pisanja
  • Kreativno pisanje i storytelling u odnosima s javnošću
  • Novinarski stil pisanja – kada, gdje i kako ga koristimo?
  • Strategija i priča o brandu
  • Brief i pisanje briefa
  • Pisanje priopćenja i demantija – dobri i loši primjeri iz prakse
  • Društvene mreže i blogovi – dobri i loši primjeri iz prakse
  • Najčešće pravopisne i gramatičke pogreške
  • Primjeri briefa, strategije i objave

Predavači: Jadranka Kolić Krželj

  • Cilj je ovoga predavanja pružiti polaznicima što više „alata“ kako bi se pred publikom ili pred kamerom osjećali „kao kod kuće“.
  • U tu svrhu definirat će se pojam retorike, opisati vrste javnih nastupa, ukazati na sredstva uvjeravanja na sadržajnoj i izvedbenoj razini.
  • Uz upute za početno dizajniranje govora i strukturu govora, polaznici će dobiti priliku i sami sastaviti kratak uvjeravajući govor.

Predavači: Davor Stanković

  • U završnom dijelu programa, polaznici će imati priliku pokazati znanja i vještine koje su stekli na predavanjima.
  • Uz osnovne upute za nastup u medijima i davanje izjave za televiziju, polaznici će taj format isprobati i u praksi.
  • Nakon grupnih vježbi za glas i izgovor, svatko će održati prethodno pripremljen kratki uvjeravajući govor i dobiti povratnu informaciju na svoj nastup.

Predavači: Davor Stanković

  • Predavanje se fokusira na jedan specifičan aspekt javne komunikacije, a to je poslovno komuniciranje.
  • Učinkovita poslovna komunikacija pridonosi boljem funkcioniranju tvrtke, bržem rješavanju problema I većoj produktivnosti zaposlenih.
  • Dobra interna komunikacija podrazumijeva uspješno rješavanje konfliktnih situacija, konstruktivno sudjelovanje na sastancima, retorički efektne prezentacije proizvoda, osmišljavanje idejnih rješenja, kritičko slušanje i kreativno razmišljanje.
  • Uspješna interna komunikacija pridonosi uspješnosti same tvrtke, a polaznici će na predavanju uvježbavati specifične elemente govorničkih vještina koje pridonose boljoj poslovnoj komunikaciji (elementi kritičkog slušanja, konstruktivno kritiziranje…)

Predavači: Gabrijela Kišiček

  1. Sigurnost u sebe i doživljaj vlastite moći
    • Asertivni princip: Integrirani osjećaj za sebe I poštivanje drugih.
    • Vjerovanje u poruku i dobrobit obje strane.
    • Snaga koja pokreće ljude.
  2. Namjera
    • Jasnoća cilja ili razlike koja se želi postići.
    • Traženje načina da se potrebe i interesi obiju strana integriraju.
    • Učenje iz perspektive drugih i povezivanje različitih perspektive.
    • Kako uključiti energiju druge strane.
  3. Prisutnost s drugima i vještine komuniciranja
    • Asertivno predstavljanje i zadržavanje pažnje.
    • Iznošenje stavova i zauzimanje za svoje ideje.
    • Asertivno traženje.
    • Različitost ljudi: osjećaja, potreba, stavova, stilova.
    • Prilagodbe u stilu komuniciranja.

Predavači: Barbara Osmec

Prezentacija zadatka
Pravne osobe (tvrtke)
14.000,00kn
(PDV uključen)
Fizičke osobe (pojedinci)
13.000,00kn
(PDV uključen)
Za ranu prijavu do 15. ožujka 2022. godine odobravamo 20% popusta, a za prijavu do 15. travnja 2022. godine odobravamo 10% popusta na iznos školarine. Ukoliko se školarina podmiruje avansno, odobravamo dodatnih 10% popusta. Upisnina u program iznosi 1000 kn i potrebno ju je uplatiti po prihvaćanju ponude, a najkasnije 15 dana od dana izdavanja ponude (upisnina se uračunava u konačnu cijenu). Ostatak školarine potrebno je platiti najkasnije do 15. travnja 2022. godine kako bi se ostvario popust za avansno plaćanje.
Prijavite se!
ili pošaljite mail na upisi@lspr.hr