Razvijanje komunikacijskih vještina
Učinkovite komunikacijske vještine ključne su za uspjeh u bilo kojem zanimanju, ali i za osobni rast. Naš program osmišljen je kako bi polaznicima pružio alate za razvoj uspješnih komunikacijskih strategija, od javnog govora do internih poslovnih razgovora. Kroz kombinaciju teorijskih znanja i praktičnih radionica, polaznici će naučiti kako strukturirati govor, savladati tehniku izgovora te koristiti neverbalnu komunikaciju za postizanje boljih rezultata.
Program je idealan za sve koji žele unaprijediti svoje komunikacijske sposobnosti i vještine upravljanja reputacijom u poslovnom svijetu. Polaznici koji završe program stječu prestižnu diplomu Londonske škole odnosa s javnošću, što predstavlja važan dokaz teorijskog i praktičnog znanja.
Zašto su komunikacijske vještine ključne?
Kvalitetna komunikacija temelj je uspješnog poslovanja i odnosa s klijentima, kolegama i suradnicima. Naš program pokriva širok spektar komunikacijskih alata i tehnika koje će vam pomoći da:
- • Unaprijedite javni nastup i sigurnost pred publikom.
- • Razvijete vještine pregovaranja i rješavanja konflikata.
- • Učinkovito komunicirate unutar tima i tvrtke.
- • Savladate pisano komuniciranje, uključujući copywriting i content writing za tiskane i digitalne medije.
- • Naučite upravljati svojom reputacijom i stvarati osobni brand.
Što vas očekuje na našem programu?
Program je osmišljen kako bi vam pomogao da kroz praktične primjere razvijete sve potrebne vještine. Polaznici će se kroz razne module upoznati s osnovama retorike, medijskog nastupa i neverbalne komunikacije, kao i s vještinama pisanja za različite medije i stvaranjem komunikacijskih strategija.
Program obuke obuhvaća ključna područja:
- Javni govor i retorika
Naučite kako uspješno nastupati pred publikom, argumentirati svoje stavove i izbjeći najčešće govorničke pogreške. Praktične radionice uključuju snimanje improviziranih govora kako bi se polaznici upoznali sa svojim snagama i područjima za poboljšanje. - Medijski nastup i komunikacija s medijima
Svladavanje vještina davanja izjava za medije i priprema za javni nastup pred kamerama ključni su dio ovog modula. Naučit ćete kako se ponašati pred kamerom, analizirati vlastiti nastup i unaprijediti svoje govorne vještine. - Poslovno komuniciranje i upravljanje reputacijom
Učinkovita interna komunikacija od presudne je važnosti za uspješno poslovanje. Naučite kako pravilno komunicirati unutar tima, rješavati konfliktne situacije i stvarati pozitivnu radnu atmosferu. - Pisano komuniciranje i digitalne vještine
U modernom poslovanju, sposobnost pisanja jasnih i učinkovitih poruka je neophodna. Ovaj modul fokusira se na pisanje za digitalne medije, copywriting i content writing, s praktičnim savjetima kako najbolje doprijeti do vaše publike. - Pregovaranje i asertivna komunikacija
Razvijte vještine pregovaranja i naučite kako komunicirati asertivno, bez agresivnosti ili pasivnosti. Ovaj modul će vas osnažiti da se zauzmete za sebe u poslovnim situacijama i izgradite čvrste odnose kroz pregovaračke tehnike.
Tko bi trebao pohađati ovaj program?
Program je idealan za sve koji žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine, bilo da radite u odnosima s javnošću, medijima, prodaji, menadžmentu ili kao poduzetnik. Bilo da želite poboljšati poslovno komuniciranje, javne nastupe ili pregovaračke sposobnosti, naš program nudi sveobuhvatan pristup koji vam omogućava profesionalni rast i razvoj.
Diploma i prepoznatljivost
Završetkom ovog programa dobivate diplomu Londonske škole odnosa s javnošću, koja je cijenjena među stručnjacima za komunikaciju. Diploma potvrđuje vašu stručnost u komunikacijskim vještinama i omogućuje vam da napredujete u karijeri s novostečenim znanjima.
Prijavite se i unaprijedite svoje vještine!
Ne propustite priliku da naučite kako uspješno komunicirati u poslovnom svijetu i privatnom životu. Prijavite se odmah i unaprijedite svoje vještine govorništva, medijskih nastupa, pisane komunikacije i upravljanja reputacijom.
Moduli uključeni u ovaj program
- U uvodnom predavanju polaznici se upoznaju s odlikama kvalitetne komunikacije i sastavnicama komunikacijskog čina (pošiljatelj, primatelj, kanal, šum u komunikaciji…).
- Na dobrim i lošim primjerima različitih oblika komunikacije polaznici usvajaju specifičnosti pojedinih oblika.
- Drugi dio predavanja odnosi se na komunikacijske stilove.
- Važnost povratne informacije
- Polaznici će saznati kojim stilom komuniciraju, naučit će prepoznavati komunikacijske stilove i prilagoditi svoju komunikaciju različitim stilovima.
Predavači: Davor Stanković
- Predavanjem se stavlja naglasak na važnost retoričke edukacije koja pridonosi boljem i učinkovitijem samopredstavljanju govornika.
- Posebna se pozornost posvećuje svakom elementu javnoga govora kojim se to postiže (od glasa i izgovora do vještine argumentacije).
- Također, daju se upute za pripremu javnoga govora, a na temelju primjera ističu se najčešće pogreške te daju smjernice kako ih izbjeći.
- Drugi dio predavanja uključuje praktične vježbe snimanja i analiziranja govorničkih improvizacija pri čemu se svaki polaznik upoznaje s vlastitim prednostima i nedostacima te se daju smjernice, upute i savjeti za daljnji rad na usavršavanju komunikacijskih vještina.
Predavači: Gabrijela Kišiček
- Prije stjecanja iskustva nastupa pred kamerom, polaznici će osvijestiti osnovne elemente govorne izvedbe i napraviti vježbe za glas i izgovor.
- Uz analizu primjera, definirat će se poželjno I nepoželjno ponašanje pred kamerama.
- Svaki će se polaznik okušati u davanju kratke izjave za medije nakon čega će uz analizu dobiti upute za poboljšanje svojeg medijskog nastupa.
Predavači: Davor Stanković
- Predavanje se fokusira na jedan specifičan aspekt javne komunikacije, a to je poslovno komuniciranje.
- Učinkovita poslovna komunikacija pridonosi boljem funkcioniranju tvrtke, bržem rješavanju problema I većoj produktivnosti zaposlenih.
- Dobra interna komunikacija podrazumijeva uspješno rješavanje konfliktnih situacija, konstruktivno sudjelovanje na sastancima, retorički efektne prezentacije proizvoda, osmišljavanje idejnih rješenja, kritičko slušanje i kreativno razmišljanje.
- Uspješna interna komunikacija pridonosi uspješnosti same tvrtke, a polaznici će na predavanju uvježbavati specifične elemente govorničkih vještina koje pridonose boljoj poslovnoj komunikaciji (elementi kritičkog slušanja, konstruktivno kritiziranje…)
Predavači: Gabrijela Kišiček
- Što je copywriting, a što content writing?
- Kako saznati što publika želi pročitati?
- Savjeti za pisanje i oblikovanje tekstova, s fokusom na online medije.
- Primjeri iz prakse.
Predavači: Jadranka Kolić Krželj
- Upoznavanje s teorijom i praksom planiranja komunikacije, povezanosti poslovnog planiranja s planiranjem komunikacije kao i načinima izrade komunikacijskih planova i strategija.
- Naglasak na ulogu planiranja komunikacije u integriranim komunikacijama.
- Polaznici će izraditi nacrt komunikacijskog plana s posebnim naglaskom na razradu komunikacijskih alata s kojima se integriraju ciljane javnosti u konkretne komunikacijske aktivnosti organizacije te osmišljavanjem sinergije između različitih komunikacijskih aktivnosti.
Predavači: Gordan Turković
- Prostor i vrijeme
- Tko je vaša ciljana publika?
- Iskustvo koje vaša ciljana publika treba i želi
- Koji utjecaj želite ostvariti?
- Koju poruku želite poslati?
- Poslovna slika koju želite pokazati/predstaviti kroz odijevanje
- Što treba poručiti vaš govor tijela - kako se to radi
- Što treba proizvesti vaš glas
Predavači: Gabrijela Karamatić
- Karakteristike dobrih govornika
- Elementi učinkovite prezentacije
- Prezentacija u funkciji uvjeravanja
- Odgovaranje na pitanja slušatelja
- Značaj pripreme za uspješnost prezentacije
Predavači: Gabrijela Kišiček
- Definicija reputacije
- Upravljanje reputacijom
- Definicija branda
- Osnovna struktura branda
- Karakteristike branda
Predavači: Krešimir Dominić
- Načini rješavanja konflikta.
- Pregovarački stilovi.
- Pozicijsko pregovaranje.
- Principijelno pregovaranje.
- Tehnike pregovaranja.
Predavači: Danijel Bićanić
- Asertivnost kao stil ponašanja, komuniciranja i surađivanja
- Razlike asertivnog, agresivnog, neasertivnog i pasivno-agresivnog stila
- Osobna razina asertivnosti i područja za povećanje asertivnosti
- Kako se asertivno zauzeti za sebe, izražavati svoje stavova i ideje, iskazati neslaganje i reći “ne”
- Vježbaonica asertivnosti – rad na situacijama polaznika
Predavači: Gabrijela Karamatić
- Osvijestiti vlastiti sustav motivacijskih vrijednosti i kako on utječe na našu komunikaciju i ponašanje
- Prepoznati motivacijske vrijednosti i komunikacijske stilove drugih ljude te prilagoditi svoj stil komunikacije drugima
- Naučiti kako prevenirati konflikte situacije usklađujući se s motivacijskih sustavom drugih ljudi
Sadržaj
Polaznici će kroz popunjavanje upitnika za identifikaciju sustava vlastitih motivacijskih vrijednosti te kroz niz interaktivnih vježbi, osvijestiti svoje snage, upoznati bolje sebe te kroz to saznanje naučiti kako se uskladiti s drugima u njihovim različitostima. Ova saznanja pomoći će im da djelotvornije komuniciraju s drugima kada je sve u redu i dobro, no i u situacijama kada stvari krenu na loše i kada postoji potencijalni rizik za ulazak u konflikt s drugima.
Predavači: Ines Bezjak
- Percepcija u javnosti određuje uspješnost govornika (političara, poslovnog čovjeka…), a ona je dominantno određena načinom na koji se govornik ponaša u medijima. Imidž u javnosti stvara se putem medija.
- Mediji su kanal kojim govornik komunicira s javnošću, a koji ima svoje zakonitosti, pravila I načela.
- Na predavanju se svladavaju ta načela (izjava za medije, gostovanje u studiju, sudjelovanje na tribinama, konferencijama za medije…) te se na temelju analize dobrih i loših primjera stječe znanje o uspješnom medijski posredovanom komuniciranju (elektronički mediji, pisani mediji, društvene mreže).
- Polaznici i sami, na temelju naučenog, osmišljavaju i izvode jedan od medijskih nastupa.
Predavači: Gabrijela Kišiček
- Upoznavanjem različitih retoričkih vrsta polaznici će proširiti područje primjene razvijenih komunikacijskih vještina.
- U ovom dijelu poseban naglasak stavlja se na prigodne govore.
- Uz analizu primjera svečanih prigodnih govora, opisat će se preporučljivi elementi koji se odnose na sadržaj i na izvedbu.
- U praktičnom dijelu predavanja, polaznici će održati kratak prigodni govor.
Predavači: Davor Stanković
1.900,00 €
neto: 1.520,00 €
*PDV je uračunat u cijenu
1.750,00 €
*PDV je uračunat u cijenu