Razvijanje komunikacijskih vještina
Razvijanje komunikacijskih vještina potrebne je za gotovo svako zanimanje i uspješno vladanje komunikacijskim vještinama presudno je za poslovni uspjeh, ali i osobni razvoj. Upravo je tome namijenjen ovaj program koji spaja teoriju i praksu i donosi alate za učinkovito komuniciranje. Polaznici će naučiti koji su osnovni elementi komunikacijskog čina, kako strukturirati govor i kako se pripremiti za uspješnu prezentaciju. Također, uz praktične primjere, naučit će i kako argumentirati, prepoznati smicalice i služiti se retoričkim figurama te usvojiti vještine usavršavanja svojeg glasa i izgovora, kao i vještine neverbalne komunikacije.
Polaznici koji opravdano izostanu s predavanja imaju mogućnost pohađati propušteno predavanje s drugom generacijom polaznika.
Tijekom programa, polaznici izvršavaju razne zadatke i na taj način stječu i testiraju sva potrebna znanja za diplomu Londonske škole odnosa s javnošću. Diploma je od izuzetnog značaja za stručnjake s područja komuniciranja i potvrda je o stečenim teorijskim i praktičnim znanjima s područja komunikacijskih vještina. Komunikacijskom stručnjaku stečena znanja u LSPR školi višestruko olakšavaju svakodnevni posao.
Moduli uključeni u ovaj program
- U uvodnom predavanju polaznici se upoznaju s odlikama kvalitetne komunikacije i sastavnicama komunikacijskog čina (pošiljatelj, primatelj, kanal, šum u komunikaciji…).
- Na dobrim i lošim primjerima različitih oblika komunikacije polaznici usvajaju specifičnosti pojedinih oblika.
- Drugi dio predavanja odnosi se na komunikacijske stilove.
- Važnost povratne informacije
- Polaznici će saznati kojim stilom komuniciraju, naučit će prepoznavati komunikacijske stilove i prilagoditi svoju komunikaciju različitim stilovima.
Predavači: Davor Stanković
- Predavanjem se stavlja naglasak na važnost retoričke edukacije koja pridonosi boljem i učinkovitijem samopredstavljanju govornika.
- Posebna se pozornost posvećuje svakom elementu javnoga govora kojim se to postiže (od glasa i izgovora do vještine argumentacije).
- Također, daju se upute za pripremu javnoga govora, a na temelju primjera ističu se najčešće pogreške te daju smjernice kako ih izbjeći.
- Drugi dio predavanja uključuje praktične vježbe snimanja i analiziranja govorničkih improvizacija pri čemu se svaki polaznik upoznaje s vlastitim prednostima i nedostacima te se daju smjernice, upute i savjeti za daljnji rad na usavršavanju komunikacijskih vještina.
Predavači: Gabrijela Kišiček
- Prije stjecanja iskustva nastupa pred kamerom, polaznici će osvijestiti osnovne elemente govorne izvedbe i napraviti vježbe za glas i izgovor.
- Uz analizu primjera, definirat će se poželjno I nepoželjno ponašanje pred kamerama.
- Svaki će se polaznik okušati u davanju kratke izjave za medije nakon čega će uz analizu dobiti upute za poboljšanje svojeg medijskog nastupa.
Predavači: Davor Stanković
- Upoznavanje s teorijom i praksom planiranja komunikacije, povezanosti poslovnog planiranja s planiranjem komunikacije kao i načinima izrade komunikacijskih planova i strategija.
- Naglasak na ulogu planiranja komunikacije u integriranim komunikacijama.
- Polaznici će izraditi nacrt komunikacijskog plana s posebnim naglaskom na razradu komunikacijskih alata s kojima se integriraju ciljane javnosti u konkretne komunikacijske aktivnosti organizacije te osmišljavanjem sinergije između različitih komunikacijskih aktivnosti.
Predavači: Mirela Holy
- Asertivni princip: Integrirani osjećaj za sebe I poštivanje drugih
- Vjerovanje u poruku i dobrobit obje strane
- Snaga koja pokreće ljude…
- Jasnoća cilja ili razlike koja se želi postići.
- Traženje načina da se potrebe i interesi obiju strana integriraju.
- Učenje iz perspektive drugih i povezivanje različitih perspektive.
- Kako uključiti energiju druge strane.
- Asertivno predstavljanje i zadržavanje pažnje.
- Iznošenje stavova i zauzimanje za svoje ideje.
- Asertivno traženje.
- Različitost ljudi: osjećaja, potreba, stavova, stilova.
- Prilagodbe u stilu komuniciranja.
Predavači: Nina Gotal Škacan
- Što je copywriting, a što content writing?
- Kako saznati što publika želi pročitati?
- Savjeti za pisanje i oblikovanje tekstova, s fokusom na online medije.
- Primjeri iz prakse.
- Načini rješavanja konflikta.
- Pregovarački stilovi.
- Pozicijsko pregovaranje.
- Principijelno pregovaranje.
- Tehnike pregovaranja.
Predavači: Nina Gotal Škacan
- Karakteristike dobrih govornika
- Elementi učinkovite prezentacije
- Prezentacija u funkciji uvjeravanja
- Odgovaranje na pitanja slušatelja
- Značaj pripreme za uspješnost prezentacije
Predavači: Gabrijela Kišiček
- Percepcija u javnosti određuje uspješnost govornika (političara, poslovnog čovjeka…), a ona je dominantno određena načinom na koji se govornik ponaša u medijima. Imidž u javnosti stvara se putem medija.
- Mediji su kanal kojim govornik komunicira s javnošću, a koji ima svoje zakonitosti, pravila I načela.
- Na predavanju se svladavaju ta načela (izjava za medije, gostovanje u studiju, sudjelovanje na tribinama, konferencijama za medije…) te se na temelju analize dobrih i loših primjera stječe znanje o uspješnom medijski posredovanom komuniciranju (elektronički mediji, pisani mediji, društvene mreže).
- Polaznici i sami, na temelju naučenog, osmišljavaju i izvode jedan od medijskih nastupa.
Predavači: Gabrijela Kišiček
- Prostor i vrijeme
- Tko je vaša ciljana publika?
- Iskustvo koje vaša ciljana publika treba i želi
- Koji utjecaj želite ostvariti?
- Koju poruku želite poslati?
- Poslovna slika koju želite pokazati/predstaviti kroz odijevanje
- Što treba poručiti vaš govor tijela - kako se to radi
- Što treba proizvesti vaš glas
Predavači: Barbara Osmec
- Što je osobnost?
- Povijest proučavanja ljudske osobnosti.
- Kako osobnost utječe na međusobnu, timsku i organizacijsku komunikaciju?
- Četiri osnovna tipa osobnosti i njihove karakteristike.
- Prednosti i slabosti pojedinog tipa osobnosti.
- Govor tijela. glas i riječi koje koriste pojedini tipovi osobnosti.
- Obuća, odjeća i ostali kriteriji koji nam pomažu prepoznati pojedini tip.
- Kako pojedini tipovi osobnosti reagiraju na stres?
- Kako prodavati i komunicirati s određenim tipom osobnosti?
- Koji poslovi i aktivnosti odgovaraju pojedinom tipu osobnosti?
Predavači: Davor Bilman
- Predavanje se fokusira na jedan specifičan aspekt javne komunikacije, a to je poslovno komuniciranje.
- Učinkovita poslovna komunikacija pridonosi boljem funkcioniranju tvrtke, bržem rješavanju problema I većoj produktivnosti zaposlenih.
- Dobra interna komunikacija podrazumijeva uspješno rješavanje konfliktnih situacija, konstruktivno sudjelovanje na sastancima, retorički efektne prezentacije proizvoda, osmišljavanje idejnih rješenja, kritičko slušanje i kreativno razmišljanje.
- Uspješna interna komunikacija pridonosi uspješnosti same tvrtke, a polaznici će na predavanju uvježbavati specifične elemente govorničkih vještina koje pridonose boljoj poslovnoj komunikaciji (elementi kritičkog slušanja, konstruktivno kritiziranje…)
Predavači: Gabrijela Kišiček
- Definicija reputacije
- Upravljanje reputacijom
- Definicija branda
- Osnovna struktura branda
- Karakteristike branda
- Upoznavanjem različitih retoričkih vrsta polaznici će proširiti područje primjene razvijenih komunikacijskih vještina.
- U ovom dijelu poseban naglasak stavlja se na prigodne govore.
- Uz analizu primjera svečanih prigodnih govora, opisat će se preporučljivi elementi koji se odnose na sadržaj i na izvedbu.
- U praktičnom dijelu predavanja, polaznici će održati kratak prigodni govor.
Predavači: Davor Stanković
13.004,55 kn
(PDV uključen)12.002,46 kn
(PDV uključen)Fiksni tečaj konverzije 1 EUR = 7,53450 HRK