Phone: +385 91 612 3725 | info@lspr.hr

Social Media Marketing

Društvene mreže promijenile su način na koji komuniciramo, educiramo se, zabavljamo, kako gledamo na neki brend.
One igraju ako ne i najvažniju ulogu u procesu kupovine nekog proizvoda.

Offline marketing davno je postao nedovoljan, pogotovo kada uzmemo u obzir da je starija populacija najbrže rastuća na društvenim mrežama posljednjih nekoliko godina.

Korisnici danas aktivno sudjeluju u kreiranju mišljenja, kreiranju sadržaja i zajednice oko brenda/osobe/teme na društvenim mrežama, čemu treba prilagoditi i način na koji promatramo, analiziramo, optimiziramo i kreiramo sadržaj.

Napredni certificirani program Social Media Marketing naučit će vas svemu što je potrebno za uspješno upravljanje društvenim mrežama.

Svi polaznici naučit će principe funkcioniranja svake društvene mreže, sve početne korake i nakon toga kako kreirati plan objava/komunikacijsku strategiju te kako pisati objave. Osim toga, polaznici će biti upoznati s najboljim praksama na društvenim mrežama i Facebook policyjem.

Osim komunikacijske strategije, naučit ćete kako definirati oglašivačke budžete i upravljati kampanjama na društvenim mrežama.

Uz strategiju i oglašavanje, naučit ćete elemente kriznog komuniciranja na društvenim mrežama uz realne primjere i radionicu.

Također, za sve će polaznike biti organizirana i radionica mobilne fotografije gdje ćete uz korisne savjete profesionalnog fotografa naučiti kako urediti fotografiju.

Na kraju, naučit ćete kako koristiti on-line alate za analizu vaše uspješnosti na društvenim mrežama.

Nakon uspješnog završetka programa, svaki polaznik će biti u mogućnosti samostalno kreirati komunikacijsku strategiju za društvene mreže i upravljati komunikacijom na društvenim mrežama (community management).

Za uspješno izvršen zadatak programa, polaznicima će biti uručen napredni certifikat (London School of Public Relations Advanced Certificate) s titulom Social Media Officer.

Programi na Londonskoj školi za odnose s javnošću certificirani su od strane The CPD Certification Service, vodeće neovisne ustanove za akreditaciju CPD -a koja djeluje u svim sektorima djelatnosti.

POČETAK JESENSKE EDUKACIJE:
21.10.2023. godine

ONLINE PREDAVANJA
Predavanja se održavaju subotom
Prvo predavanje od 10 do 13 sati
Drugo predavanje od 14 do 17 sati

ZAVRŠETAK JESENSKE EDUKACIJE
09.12.2023. godine

RASPORED JESENSKIH PREDAVANJA
Raspored (ažurirano 27.10.2023. - pdf)

Moduli uključeni u ovaj program

  • Općenito o marketingu
  • Kako odabrati odgovarajuću društvenu mrežu za svoj brend
  • Komunikacija na društvenim mrežama

  • Što je TikTok, kako i zašto se pojavio
  • Business vs. personal account
  • Kreiranje accounta i s čime krenuti
  • Algoritam i updateovi
  • Metrike
  • Algoritam i updateovi
  • Viralnost TikToka

Predavači: Antonija Lelić

  • Društvene mreže u Hrvatskoj
  • Zašto brendovi trebaju biti na društvenim mrežama
  • Kako pripremiti audit/pitch
  • Trikovi i savjeti za kreiranje plana objava, snalaženje u Facebook policyju
  • Kako pisati copyje
  • Kako voditi community
  • Prednosti Facebook grupa
  • Influencer marketing

Predavači: Sara Grepo

Instagram:
  • Prilagodba sadržaja i komunikacije Instagram profilu
  • Kako dosljedno voditi Instagram profil
  • Odabir prave vrste sadržaja ovisno o branši
  • Community na Instagramu
  • Izazovi današnjice na Instagramu i kako se s njima nositi

Predavači: Sara Grepo

1. Uvod u TikTok
  • Kako su izgledali počeci, a kako izgleda danas
  • Važne metrike
  • Vrste profila
  • Algoritam
2. Uspješnost TikTok videa/profila
  • Koju opremu koristiti
  • Kako pronaći ideju
  • Koje elemente treba sadržavati video
  • Koje alate koristiti za edit
  • Primjeri iz prakse
3. Pokretanje profila
  • Tehničke postavke
  • Otvorimo profil zajedno
  • Alati unutar aplikacije

Predavači: Matea Kurtović

  • Korisnici u prvom planu
  • Vlasnik komunikacije na društvenim mrežama
  • Identitet brenda/ organizacije na društvenim mrežama
  • Brand voice
  • Faze korisničkog putovanja / prodajne faze
  • Sadržaj za pojedine faze korisničkog putovanja: na koje KPI-jeve pokušavamo utjecati
  • Suradnja s influencerima

Predavači: Krešimir Dominić

  • Važnost vizualnog identiteta
  • Načini vizualne komunikacije
  • Alati vizualne komunikacije
  • Uspostavljanje vizualnih standarda
  • Primjeri uspješnog i neuspješnog brendiranja na društvenim mrežama

Predavači: Ivan Šokac

LinkedIn

  • Uvod u LinkedIn oglašavanje
  • Postavljanje oglašivačkog računa
  • Osnovne metrike i postavljanje praćenja za uspješnost konverzija (LinkedIn Insight Tag)
  • Definiranje ciljeva i optimizacije za ostvarenje najboljih rezultata
  • Detaljan uvid u mogućnosti ciljane publike
  • Praktični primjer kako postaviti cijelu kampanju
  • Najbolje iz prakse organic vs paid
  • Glavne LinkedIn brojke i statistike
  • Optimizacija profila
  • Građenje mreže konekcija i pratitelja
  • Pisanje kontenta
  • Tips & tricks
  • LinkedIn SSI (Social Selling Index)

Predavači: Luka Kolak, Zlatan Halilbegović

  • Izvori kriza
  • Pripremna faza
  • Strategije i taktike komunikacijskog odgovora na krizu
  • Krizni komunikacijski plan
  • Reakcija
  • Društvene mreže
  • Primjeri iz prakse

Predavači: Krešimir Dominić

  • Uloga oglašavanja na društvenim mrežama (Facebook i Instagram)
  • Osnove oglašavanja na društvenim mrežama
  • Facebook policy
  • Tipovi kampanja
  • Vrste oglasa
  • Publike - vrste i određivanje
  • Mjerenja uspješnosti kampanja

Predavači: Ana Bošković, Nikolina Stanković

YouTube je drugi search engine na svijetu, najveća platforma za video streaming i društvena mreža koja zadnjih 10 godina sve više dobiva na značaju. YouTube je 2. pretraživač na svijetu, ima 1.9 milijardi korisnika, svake minute se uploada 500 sati materijala, a dokazano je kako populacija od 18 do 34 godine više gleda YouTube nego televiziju. Tvrtke i dalje zaziru od YouTube-a zato što ne znaju na koji način ga iskoristiti za promociju sebe, svog biznisa ili usluga. Jedan razlog je sadržaj, tj. kreiranje video uradaka koji će biti interesantni ovoj dobnoj skupini, a drugi razlog je loša optimizacija video uradaka za YouTube algoritam, koji odlučuje koje će video sadržaje servirati korisniku.
Ovo predavanje obuhvaća:
  • Uvod u YouTube (osnovni pojmovi)
  • Metadata i njihov značaj (naslov, opis, tagovi)
  • Kako radi YouTube algoritam
  • Dodatne opcije (Playliste, cards, end screesn)
  • Primjeri iz prakse
  • Konkretni savjeti za kompaniju ili biznis

Predavači: Aleksandar Ašković

  • Što treba klijent pripremiti prije oglašavanja
  • Kako započeti oglašavanje
  • Koje kampanje postoje i čemu služe
  • Koji su povratni podaci važni i kako ih pronaći i tumačiti

Predavači: Miroslav Varga

  • Zašto (je važno) mjeriti uspješnost marketinga na društvenim mrežama
  • Kako mjeriti uspješnost organskih objava
  • Što je to konverzija?
  • Razlika između Facebook Pixela i Facebook Insights
  • Kako postaviti Facebook Pixel i evente
  • Kako sastaviti izvještaj o uspješnosti marketinga na društvenim mrežama

Predavači: Damir Podhorski

  • Radionica
  • Fotografiranje proizvoda po izboru slijedeći naputke iz primjera naučenih tijekom radionice
  • Obrada fotografije po izboru u programu Snapseed i / ili lightroom tako da tonalitet fotografije bude u komplementarnom odnosu

Predavači: Mario Poje

Prezentacija zadatka
Cijena za pravne osobe (tvrtke)
1.328,00

10.005,82 kn

(PDV uključen)
Cijena za fizičke osobe (pojedince)
1.195,00

9.003,73 kn

(PDV uključen)
Prijave za programe otvorene su do 20. listopada 2023. godine. Broj mjesta na programu je ograničen.

Fiksni tečaj konverzije 1 EUR = 7,53450 HRK
Prijavite se!
ili pošaljite mail na upisi@lspr.hr