Phone: +385 99 251 55 52 | info@lspr.hr

Social Media Marketing

Društvene mreže promijenile su način na koji komuniciramo, educiramo se, zabavljamo, kako gledamo na neki brend.
One igraju ako ne i najvažniju ulogu u procesu kupovine nekog proizvoda.

Offline marketing davno je postao nedovoljan, pogotovo kada uzmemo u obzir da je starija populacija najbrže rastuća na društvenim mrežama posljednjih nekoliko godina.

Korisnici danas aktivno sudjeluju u kreiranju mišljenja, kreiranju sadržaja i zajednice oko brenda/osobe/teme na društvenim mrežama, čemu treba prilagoditi i način na koji promatramo, analiziramo, optimiziramo i kreiramo sadržaj.

Napredni certificirani program Social Media Marketing naučit će vas svemu što je potrebno za uspješno upravljanje društvenim mrežama.

Svi polaznici naučit će principe funkcioniranja svake društvene mreže, sve početne korake i nakon toga kako kreirati plan objava/komunikacijsku strategiju te kako pisati objave. Osim toga, polaznici će biti upoznati s najboljim praksama na društvenim mrežama i Facebook policyjem.

Osim komunikacijske strategije, naučit ćete kako definirati oglašivačke budžete i upravljati kampanjama na društvenim mrežama.

Uz strategiju i oglašavanje, naučit ćete elemente kriznog komuniciranja na društvenim mrežama uz realne primjere i radionicu.

Također, za sve će polaznike biti organizirana i radionica mobilne fotografije gdje ćete uz korisne savjete profesionalnog fotografa naučiti kako urediti fotografiju.

Na kraju, naučit ćete kako koristiti on-line alate za analizu vaše uspješnosti na društvenim mrežama.

Nakon uspješnog završetka programa, svaki polaznik će biti u mogućnosti samostalno kreirati komunikacijsku strategiju za društvene mreže i upravljati komunikacijom na društvenim mrežama (community management).

Za uspješno izvršen zadatak programa, polaznicima će biti uručen napredni certifikat (London School of Public Relations Advanced Certificate) s titulom Social Media Officer.

Programi na Londonskoj školi za odnose s javnošću certificirani su od strane The CPD Certification Service, vodeće neovisne ustanove za akreditaciju CPD -a koja djeluje u svim sektorima djelatnosti.

POČETAK PROLJETNE EDUKACIJE:
23.4.2022.

PREDAVANJA
Subota, 10:00 - 17:00 sati

PREDAVANJA SE ODRŽAVAJU ONLINE

ZAVRŠETAK PROLJETNE EDUKACIJE
28.5.2022.

RASPORED PROLJETNIH PREDAVANJA
Raspored (ažurirano 24.03.2023. - pdf)

Moduli uključeni u ovaj program

  • Općenito o marketingu
  • Facebook, Instagram, TikTok kao društvene mreže današnjice te njihove mogućnosti
  • Kako odabrati odgovarajuću društvenu mrežu za svoj brend
  • Komunikacija na društvenim mrežama

  • Što je TikTok, kako i zašto se pojavio
  • Business vs. personal account
  • Kreiranje accounta i s čime krenuti
  • Algoritam i updateovi
  • Metrike
  • Algoritam i updateovi
  • Viralnost TikToka







Predavači: Matea Kurtović, Antonija Lelić

  • Društvene mreže u Hrvatskoj
  • Zašto brendovi trebaju biti na društvenim mrežama
  • Kako pripremiti audit/pitch
  • Trikovi i savjeti za kreiranje plana objava, snalaženje u Facebook policyju
  • Kako pisati copyje
  • Kako voditi community
  • Prednosti Facebook grupa
  • Influencer marketing

Predavači: Sara Grepo

  • Korisnici u prvom planu
  • Vlasnik komunikacije na društvenim mrežama
  • Identitet brenda/ organizacije na društvenim mrežama
  • Brand voice
  • Faze korisničkog putovanja / prodajne faze
  • Sadržaj za pojedine faze korisničkog putovanja: na koje KPI-jeve pokušavamo utjecati
  • Suradnja s influencerima

Predavači: Krešimir Dominić

  • Važnost vizualnog identiteta
  • Načini vizualne komunikacije
  • Alati vizualne komunikacije
  • Uspostavljanje vizualnih standarda
  • Primjeri uspješnog i neuspješnog brendiranja na društvenim mrežama

Predavači: Ivan Šokac

  • Content vs. oglasi
  • Web vs. društvene mreže kao komunikacijski i prodajni kanali
  • Kako izgraditi online brend putem sadržaja (web, social media)
  • Linkedin: how-to i tip&tricks da biste uspješno komunicirali
  • Alati koji nam pomažu

Predavači: Barbara Slade Jagodić

  • Izvori kriza
  • Pripremna faza
  • Strategije i taktike komunikacijskog odgovora na krizu
  • Krizni komunikacijski plan
  • Reakcija
  • Društvene mreže
  • Primjeri iz prakse

Predavači: Krešimir Dominić

  • Uloga oglašavanja na društvenim mrežama (Facebook i Instagram)
  • Osnove oglašavanja na društvenim mrežama
  • Facebook policy
  • Tipovi kampanja
  • Vrste oglasa
  • Publike - vrste i određivanje
  • Mjerenja uspješnosti kampanja

Predavači: Ana Bošković, Nikolina Stanković

YouTube

  • Tipovi YouTube oglasa i kampanja
  • Postavljanje YouTube kampanje
  • SEO optimizacija za YouTube
  • Osnove postavljanja YouTube kanala

LinkedIn oglašavanje

  • Uvod u LinkedIn oglašavanje
  • Postavljanje oglašivačkog računa
  • Osnovne metrike i postavljanje praćenja za uspješnost konverzija (LinkedIn Insight Tag)
  • Definiranje ciljeva i optimizacije za ostvarenje najboljih rezultata
  • Detaljan uvid u mogućnosti ciljane publike
  • Praktični primjer kako postaviti cijelu kampanju
  • Najbolje iz prakse organic vs paid

Predavači: Antonio Bunoza, Vanja Basarić

  • Što treba klijent pripremiti prije oglašavanja
  • Kako započeti oglašavanje
  • Koje kampanje postoje i čemu služe
  • Koji su povratni podaci važni i kako ih pronaći i tumačiti

Predavači: Miroslav Varga

  • Zašto (je važno) mjeriti uspješnost marketinga na društvenim mrežama
  • Kako mjeriti uspješnost organskih objava
  • Što je to konverzija?
  • Razlika između Facebook Pixela i Facebook Insights
  • Kako postaviti Facebook Pixel i evente
  • Kako sastaviti izvještaj o uspješnosti marketinga na društvenim mrežama

Predavači: Damir Podhorski

  • Radionica
  • Fotografiranje proizvoda po izboru slijedeći naputke iz primjera naučenih tijekom radionice
  • Obrada fotografije po izboru u programu Snapseed i / ili lightroom tako da tonalitet fotografije bude u komplementarnom odnosu

Predavači: Mario Poje

Prezentacija zadatka
Cijena za pravne osobe (tvrtke)
9.000,00kn
(PDV uključen)
Cijena za fizičke osobe (pojedince)
8.000,00kn
(PDV uključen)
Za ranu prijavu do 15. ožujka 2022. godine odobravamo 20% popusta, a za prijavu do 15. travnja 2022. godine odobravamo 10% popusta na iznos školarine. Ukoliko se školarina podmiruje avansno, odobravamo dodatnih 10% popusta. Upisnina u program iznosi 1000 kn i potrebno ju je uplatiti po prihvaćanju ponude, a najkasnije 15 dana od dana izdavanja ponude (upisnina se uračunava u konačnu cijenu). Ostatak školarine potrebno je platiti najkasnije do 15. travnja 2022. godine kako bi se ostvario popust za avansno plaćanje.
Prijavite se!
ili pošaljite mail na upisi@lspr.hr