Phone: +385 91 612 3725 | info@lspr.hr

Social Media Marketing

Društvene mreže su neizostavni dio marketinške strategije svakog poslovnog subjekta. Mogu biti izvrstan alat za stvaranje jedne velike zajednice s kupcima koja im omogućuje međusobno dijeljenje savjeta, recenzija i mišljenja o određenom brendu. One igraju ključnu ulogu na kraju svakog korisničkog putovanja, odnosno utječu na konačne odluke o kupnji određenog proizvoda ili usluge.

Napredni certificirani program Social Media Marketing pripremit će vas za uspješno upravljanje strategijama i kampanjama na društvenim mrežama. Polaznici će imati priliku naučiti kako uspješno nastupiti na svakoj društvenoj mreži kroz kreiranje efikasnog plana objava te kreiranje komunikacijskog plana. Upoznat će se s primjerima dobre prakse na društvenim mrežama kao i s Facebook policyjem kojeg bi se trebali pridržavati prilikom stvaranja sadržaja, a naučit će i kako poticati svoje pratitelje na stvaranje korisničkog generiranog sadržaja koji može donijeti odlične rezultate.

Osim stvaranja sadržaja, polaznici će naučiti kako pripremiti vizualni identitet za svoj brand. Bit će im predstavljena osnovna pravila koja je potrebno primjenjivati prilikom kreiranja vizuala i fotografija koje će učiniti vaš vizualni identitet brenda vrlo privlačnim.

Danas su društvene mreže postala prava mala korisnička služba za korisnike. Korisnici često na profilima društvenih mreža brenda traže odgovore na svoja pitanja i probleme. Ključno je biti prisutan na svakom koraku njihovog korisničkog putovanja. Nakon programa, polaznici će naučiti kako efikasno voditi community, ali i kako se nositi s kriznim komuniciranjem.

Osim komuniciranja na društvenim mrežama, polaznici će se susreti sa izradom strategija oglašavanja na društvenim mrežama. Uz naše predavače, naučiti će kako izabrati odgovarajuće ciljeve oglašavanja kao i tko je njihova publika na društvenim mrežama koju želimo ciljati našim oglasima kako bi postigli željene rezultate.

Cijelu priču će zaokružiti postignuti rezultati, odnosno metrike na društvenim mrežama koje mogu pomoći u otkrivanju uspješnosti određenih kampanja i vrste sadržaja. Nakon programa, polaznici će se moći koristiti različitim alatima koji će im olakšati analiziranje rezultata i čitanje metrika.

Prisustvovanje svim predavanjima je obavezno, a cijeli program održava se online. Polaznici će nakon svakog predavanja imati priliku primijeniti naučeno znanje na stvarnim situacijama i primjerima. Tijekom cijelog trajanja programa, naši iskusni predavači i mentori stoje na raspolaganju za sva pitanja i nedoumice.

Za uspješno izvršen zadatak programa, polaznicima će biti uručen napredni certifikat (London School of Public Relations Advanced Certificate) s titulom Social Media Officer.

Programi na Londonskoj školi za odnose s javnošću certificirani su od strane The CPD Certification Service, vodeće neovisne ustanove za akreditaciju CPD -a koja djeluje u svim sektorima djelatnosti.

POČETAK PROLJETNE EDUKACIJE:
06.04.2024.

ONLINE PREDAVANJA
Predavanja se održavaju subotom
Prvo predavanje od 10 do 13 sati
Drugo predavanje od 14 do 17 sati

ZAVRŠETAK PROLJETNE EDUKACIJE
25.05.2024.

RASPORED PROLJETNIH PREDAVANJA
Raspored (ažurirano 20.03.2024. - pdf)

Moduli uključeni u ovaj program

  • Općenito o marketingu
  • Kako odabrati odgovarajuću društvenu mrežu za svoj brend
  • Komunikacija na društvenim mrežama

  • Što je TikTok, kako i zašto se pojavio
  • Business vs. personal account
  • Kreiranje accounta i s čime krenuti
  • Algoritam i updateovi
  • Metrike
  • Algoritam i updateovi
  • Viralnost TikToka

Predavači: Antonija Jelinić

  • Društvene mreže u Hrvatskoj
  • Zašto brendovi trebaju biti na društvenim mrežama
  • Kako pripremiti audit/pitch
  • Trikovi i savjeti za kreiranje plana objava, snalaženje u Facebook policyju
  • Kako pisati copyje
  • Kako voditi community
  • Prednosti Facebook grupa
  • Influencer marketing

Predavači: Sara Grepo

Instagram:
  • Prilagodba sadržaja i komunikacije Instagram profilu
  • Kako dosljedno voditi Instagram profil
  • Odabir prave vrste sadržaja ovisno o branši
  • Community na Instagramu
  • Izazovi današnjice na Instagramu i kako se s njima nositi

Predavači: Sara Grepo

1. Uvod u TikTok
  • Kako su izgledali počeci, a kako izgleda danas
  • Važne metrike
  • Vrste profila
  • Algoritam
2. Uspješnost TikTok videa/profila
  • Koju opremu koristiti
  • Kako pronaći ideju
  • Koje elemente treba sadržavati video
  • Koje alate koristiti za edit
  • Primjeri iz prakse
3. Pokretanje profila
  • Tehničke postavke
  • Otvorimo profil zajedno
  • Alati unutar aplikacije

Predavači: Matea Kurtović

  • Korisnici u prvom planu
  • Vlasnik komunikacije na društvenim mrežama
  • Identitet brenda/ organizacije na društvenim mrežama
  • Brand voice
  • Faze korisničkog putovanja / prodajne faze
  • Sadržaj za pojedine faze korisničkog putovanja: na koje KPI-jeve pokušavamo utjecati
  • Suradnja s influencerima

Predavači: Krešimir Dominić

  • Važnost vizualnog identiteta
  • Načini vizualne komunikacije
  • Alati vizualne komunikacije
  • Uspostavljanje vizualnih standarda
  • Primjeri uspješnog i neuspješnog brendiranja na društvenim mrežama

Predavači: Ivan Šokac

LinkedIn

  • Uvod u LinkedIn oglašavanje
  • Postavljanje oglašivačkog računa
  • Osnovne metrike i postavljanje praćenja za uspješnost konverzija (LinkedIn Insight Tag)
  • Definiranje ciljeva i optimizacije za ostvarenje najboljih rezultata
  • Detaljan uvid u mogućnosti ciljane publike
  • Praktični primjer kako postaviti cijelu kampanju
  • Najbolje iz prakse organic vs paid
  • Glavne LinkedIn brojke i statistike
  • Optimizacija profila
  • Građenje mreže konekcija i pratitelja
  • Pisanje kontenta
  • Tips & tricks
  • LinkedIn SSI (Social Selling Index)

Predavači: Luka Kolak, Zlatan Halilbegović

  • Izvori kriza
  • Pripremna faza
  • Strategije i taktike komunikacijskog odgovora na krizu
  • Krizni komunikacijski plan
  • Reakcija
  • Društvene mreže
  • Primjeri iz prakse

Predavači: Krešimir Dominić

  • Uloga oglašavanja na društvenim mrežama (Facebook i Instagram)
  • Osnove oglašavanja na društvenim mrežama
  • Facebook policy
  • Tipovi kampanja
  • Vrste oglasa
  • Publike - vrste i određivanje
  • Mjerenja uspješnosti kampanja

Predavači: Ana Bošković, Nikolina Stanković

  • Što je SEO
  • Kako funkcionira Google algoritam na Google tražilici
  • Kako napraviti relevantan keyword research i koje alate koristiti
  • On-page SEO (meta tagovi, h-struktura, izrada sadržaja, optimizacija slika)
  • Off-page SEO (backlinkovi, interlinking, link juice) + dodatno kako prepoznati da je stranica hakirana i kako riješiti problem
  • Google updateovi
  • Korisni SEO alati
  • Google Search Console

Predavači: Miloš Dimić

  • Što treba klijent pripremiti prije oglašavanja
  • Kako započeti oglašavanje
  • Koje kampanje postoje i čemu služe
  • Koji su povratni podaci važni i kako ih pronaći i tumačiti

Predavači: Miroslav Varga

  • Zašto (je važno) mjeriti uspješnost marketinga na društvenim mrežama
  • Kako mjeriti uspješnost organskih objava
  • Što je to konverzija?
  • Razlika između Facebook Pixela i Facebook Insights
  • Kako postaviti Facebook Pixel i evente
  • Kako sastaviti izvještaj o uspješnosti marketinga na društvenim mrežama

Predavači: Damir Podhorski

  • Radionica
  • Fotografiranje proizvoda po izboru slijedeći naputke iz primjera naučenih tijekom radionice
  • Obrada fotografije po izboru u programu Snapseed i / ili lightroom tako da tonalitet fotografije bude u komplementarnom odnosu

Predavači: Mario Poje

Prezentacija zadatka
Cijena za pravne osobe (tvrtke)
1.500,00

neto: 1.200,00 €

Cijena za fizičke osobe (pojedince)
1.300,00

neto: 1.040,00 €

Prijave za program Social Media Marketing zatvaraju se 5. travnja.
Prijavite se!
ili pošaljite mail na upisi@lspr.hr