Phone: +385 91 612 3725 | info@lspr.hr

Usavršavanje prezentacijskih vještina

Naučite kako uspješno pripremiti i izvesti prezentaciju

Prezentacijske vještine jedne su od najvažnijih poslovnih vještina koje se u modernom načinu poslovanja traže od zaposlenika, a potrebne su prilikom izvođenja prezentacije kako bi kod slušatelja izazvali zainteresiranost, informirali ga i u konačnici potaknuli na akciju. Što je prezentacija bolje pripremljena, učinkovitije izvedena, bit će i uspješnija, a poznato je kako uspješnost prezentacije utječe na uspješnost posla u cjelini.

In-house edukacija kreirana prema vašim potrebama

Dvodnevna edukacija od 10 sati namijenjena je timovima, managerima i voditeljima, svima koji žele naučiti kako na jasan i zanimljiv način prezentirati svoje poslovne ideje i zamisli. Organizira se za timove/grupe od minimalno 6 do maksimalno 10 zaposlenika, a moguće ih je organizirati unutar vaših prostora i u vašem gradu.

  • • Trgovačka društva
    • Obrti
    • Udruge, Zadruge, Zaklade, Fondacije
    • Ustanove/Javne ustanove
    • Državna tijela
    • Tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave

Ciljevi programa

Cilj programa je usvojiti znanja i usavršiti prezentacijske vještine. Kako bi prezentacija bila uspješna važni su i sadržaj i izvedba. Polaznici će na programu naučiti kako privući i zadržati pozornost slušatelja, kako strukturirati prezentaciju i učiniti je logičnom, koherentnom i lakšom za praćenje. Uz to, polaznicima će se dati smjernice za što učinkovitiju izvedbu prezentacije, osnove neverbalne komunikacije, odnosno osnove prepoznavanja ključnih neverbalnih znakova i govornika, ali i slušača te će se polaznici sami okušati u vježbama govorne izvedbe i govorne fluentnosti.
Po završetku radionice svi polaznici će dobiti feedback predavača u pismenom obliku s opisom govorničkih prednosti i eventualnih nedostataka za svakog polaznika ponaosob.

Predavači:

Davor Stanković
Davor Stanković profesor je fonetike i engleskog jezika i književnosti. Govorni je trener, učitelj govora i govorništva, komunikacijski stručnjak i konzultant. Nakon više od 10 godina rada u Službi za jezik i govor HRT-a, gdje je pripremao televizijske i radijske govornike (novinare, voditelje, spikere) za nastup u medijima., 2017. pokreće vlastiti posao – RETOR.

Gabrijela Kišiček
Zaposlena na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Predaje više kolegija na fakultetima, nositeljica je kolegija Retorika na Katoličko bogoslovnom fakultetu u Đakovu, članica je stručnog vijeća i predavač na Poslijediplomskom studiju hrvatske kulture, autorica knjige i preko 30 znanstvenih i stručnih radova, održava čitav niz radionica i stručnih predavanja u suradnji s brojnim institucijama te je zaposlena 10 godina kao stručna suradnica za govor na Novoj TV.

Iskustva polaznika

“Radionica je nadogradila moje znanje o komunikacijskim vještinama koje sam stekla na LSPR-u. Naučila sam strukturirati prezentacije na privlačan i lako pamtljiv način za publiku te riješiti probleme s disanjem uz konkretne savjete predavača. Ova radionica je značajno unaprijedila moje komunikacijske vještine i sigurna sam da će mi koristiti u budućim prezentacijama.”
I.S.

“Vježba improvizacije s voditeljima je bila fenomenalna. Posebno mi se svidjelo što su nam dali izvrsne primjere iz prakse i što su se posvetili svakom polazniku te odgovorili na svako pitanje koje smo imali. Zahvaljujući tome, mogla sam potvrditi svoje probleme u komunikaciji te su mi ponudili rješenja, poput posjete logopedu i slično.”
M.K.

“Predavači su bili izvrsni i stvarno su me impresionirali. Ono što mi se posebno svidjelo je bilo snimanje i analiza našeg govora. Kroz ovaj proces, bila sam u prilici vidjeti svoje pogreške i saznati na što trebam obratiti posebnu pažnju jer toga nisam bila svjesna prije. Sveukupno, smatram da je ova radionica bila izuzetno korisna, ali taj dio snimanja i analize je ostao najupečatljiviji i izdvojila bih ga kao najkorisniji dio.”
A.L.

“Radionica je bila izvrsna kombinacija teorije i prakse. Zahvaljujući Gabrijeli i Davoru, situacije koje su mi inače bile neugodne, poput javnog izlaganja ili predstavljanja, postale su manje zastrašujuće. Uz mnogo korisnih alata i vježbi, naučio sam kako unaprijediti svoje govorničke vještine. Najveća korist koju sam imao je da sada znam na što trebam obratiti pažnju kada dajem izjavu i kako se nositi s tremom, a da se drugima to ne primijeti. Hvala vam puno na ovom iskustvu!”
A.B.

DATUM POČETKA PROGRAMA:
Edukacija se organizira prema potrebama polaznika

TRAJANJE PROGRAMA:
10 sati (dvodnevna edukacija)

CIJENA PROGRAMA:
Cijena na upit

Moduli uključeni u ovaj program

Prve rečenice vrlo često odlučuju hoće li nas publika slušati, a zadnje odlučuju koliko dugo će nas pamtiti. Upravo zbog toga važno je znati i pravilno odlučiti koji je početak najučinkovitiji u odnosu na situaciju, publiku i temu. Osobito je važno izbjeći nezgrapne i nelagodne završetke koji mogu pokvariti i cjelokupni dojam prezentacije. Uz to, važan segment strukture jest dobar redoslijed argumenata kako bi prezentacija bila što uvjerljivija i uspješnija.
Naučiti dobro argumentirati pomaže i u izvođenju prezentacija i u odgovaranju na pitanja te u reagiranju na kritike i protuargumente slušača/sugovornika. Dobra argumentacija podrazumijeva da biramo uvjerljivije argumente u određenoj situaciji, da pokažemo koherentnost u zaključivanju, izbjegavamo logičke pogreške i slabosti. Također, da slušajući druge imamo vještinu uočavanja „slabih mjesta“ i reagiranja na njih.
Mnogo je teže i zahtjevnije slušati nego govoriti. A mnogo je govorničkog uspjeha utemeljeno upravo na aktivnom i kritičkom slušanju, u kombinaciji s argumentacijskim vještinama. Slušanje je, također, vještina koja se uči i usavršava, a pomaže nam da u boljoj logičkoj kontroli, praćenju eventualnih nedosljednosti, kontradiktornosti (su)govornika. Aktivno slušanje podrazumijeva čitav niz elemenata poput anticipacije, selekcije i atribucije koje treba znati pravilno koristiti.
  • uvježbavanje govorničke improvizacije i govorne fluentnosti korištenjem modalnih izraza
Usavršavanje i uvježbavanje neverbalne komunikacije važno je za učinkovitu i uspješnu govornu izvedbu. Dobro je znati kamo s rukama kad govorimo, kako gledati publiku, koji položaj tijela i udaljenost zauzeti. Također je važno znati, gledajući publiku, procijeniti njihovo raspoloženje, zainteresiranost, stav prema nama i temi o kojoj govorimo. Na temelju neverbalnih znakova publike, govornik usmjerava tijek svoje prezentacije.
Nekada vizualno oblikovanje može biti samo ukras i popratni, manje važan element, ali nekada korištenje dobro izabranih slika može pridonijeti uvjerljivosti prezentacije pa čak i argumentacijskoj snazi. Treba znati koje slike, kada i zašto imaju argumentacijski potencijal, da bi ih se učinkovito moglo koristiti u prezentacijama. Nema sumnje da vizualna retorika postaje sve važnija u javnom diskursu.
Važno je znati prepoznati razliku između različitih kritika jer to uvelike usmjerava prezentaciju, ali i cjelokupnu poslovnu komunikaciju. Isto tako, važno je znati davati konstruktivne kritike kako bismo poboljšali poslovanje. Kako oblikovati i formulirati kritiku da ona bude doprinos, a ne diskreditiranje i rušenje, vještina je koja se uči i usavršava.
Koliko god sadržajno prezentacija bila dobra, neće biti uspješna ako nije dobro izvedena. Izvedba je prvo što publika primjećuje i ono što ostavlja najdublji dojam. Impresivni govornici su daleko uspješniji čak i s manje dobrim sadržajem. A izvedba nikako nije isključivo rezultat talenta nego vježbe i rada. Svi koji se bore s tremom, nelagodom od javnog nastupa, točno vođenim smjernicama i vježbom će to minimalizirati pa čak i potpuno ukloniti.
Netko govori dosadno i monotono, a nekog je užitak slušati. Što čovjek ljepše govori, ljudi ga radije slušaju i lakše mu vjeruju. Govorna ekspresivnost je dobra kombinacija i dinamika izmjena različitih prozodijskih čimbenika poput varijacija tempa, glasnoće, ritma, intonacije, stanki i logičkih naglasaka. Biti ekspresivan znači biti dinamičan, interpretativan. Ekspresivnost otkriva našu energičnost, entuzijazam i posvećenost temi. Ako sami ne djelujemo da vjerujemo u ono što govorimo, kako će itko drugi vjerovati.
  • polaznici izvode prezentacije
Prijavite se!
ili pošaljite mail na upisi@lspr.hr