Upisivanje programa Marketing i komunikacija na društvenim mrežama u Londonskoj školi za odnose s javnošću jedna je od boljih odluka u mojem životu i ona za koju mislim da će u budućnosti predstavljati prijelomnu točku u mojoj karijeri. Odlučila sam se za LSPR nakon posjeta LSPR Day-u u Osijeku koji me je dodatno zainteresirao za kompleksan i dinamičan svijet društvenih mreža i digitalnog marketinga. O tome sam željela puno više naučiti, za što se ovaj program pokazao odličnim izborom.
Predavači na LSPR-u su stručnjaci u svom poslu i što je ovdje vrlo važno, izvrsno znaju prenijeti svoje znanje, spustiti se na razinu svih polaznika pa i onih, kao što sam ja, koji dosad nisu imali doticaja s online komunikacijskom industrijom. I kad kažem industrija, ona to zaista i jest. Osobe koje se bave digitalnim marketingom moraju u sebi imati cijeli niz osobina i vještina iz područja marketinga, PR-a, ljudskih resursa te korisničke podrške kako bi se uspješno nosili sa svim izazovima koje taj svijet nosi, kao što nam je to pojasnila izvrsna Barbara Slade Jagodić čija smo predavanja pratili u jednom dahu. Ta industrija, kao i svaka druga, počiva na zaradi, a ona u svijetu digitalnog marketinga polazi od i završava na konverzijama (ako ne znate što su konverzije, bez brige, nisam ni ja). Konverzije su, prema riječima Krešimira Dominića „sveti gral“ digitalnog marketinga.
Kako biste ostvarili svoje komunikacijske ciljeve i toliko željene konverzije potrebne su vam brojne analize sadržaja koje ste plasirali na društvene mreže te na koji način je vaša ciljana publika na isti reagirala. Za to nam služe brojni alati dostupni na internetu. Jedan od njih je i dobro poznati Google Analytics s kojim nas je upoznao Damir Podhorski kroz predavanje o statistikama i analizi koje smo slušali bez zijevanja.
Nadalje, kako bi do konverzije došlo, svoju ciljanu publiku morate privući i zadržati dobrim contentom, copy-em i vizualima pa i dobrim i prepoznatljivim brandingom o kojemu smo puno naučili od Nebojše Uglješić. Na praktičnim primjerima iz prakse te radionicama testirali smo svoje snalaženje, timski rad i kreativnost. Uz pomoć svih ovih i mnogih drugih predavača naučili smo razviti vlastitu komunikacijsku strategiju i upravljati kampanjama na dobro poznatim društvenim mrežama (Facebook, Twitter), ali i nekim novijima poput Snapchata čije je nam je male tajne i trikove otkrio Karlo König.
Ovo je samo mali dio onoga što vam dinamičan program Marketing i komunikacija na društvenim mrežama pruža. Bez obzira jesu li vam društvene mreže samo zabava ili strast, radite li već u svijetu digitalnog marketinga ili vam je znanje iz istog potrebno radi vlastitog branda, proizvoda ili usluga koje pružate, svaki sat proveden na ovim predavanjima višestruko će vam se isplatiti. Ovaj program vam nudi znanje vrhunskih stručnjaka u ugodnom okruženju na predavanjima i praktičnim radionicama na kojima ćete upoznati nove prijatelje, a možda i buduće kolege. Steći ćete znanja iz brzo rastuće industrije koja iz dana u dan mijenja poslovne modele, način razmišljanja, komunikacije i djelovanja u svijetu marketinga.
Tekst: Klara Dumančić, polaznik Londonske škole za odnose s javnošću