Neki svoju gimnastiku odrađuju ujutro, no polaznici LSPR-ovog programa Odnosi s javnošću i upravljanje reputacijom svoju gimnastiku odrađuju srijedom i četvrtkom predvečer. Radi se, dakako o umnoj gimnastici, no prošli tjedan na drugom katu Importanne Galerije u VERN-ovoj predavaonici broj 12 našla se i koja špaga.
Ovotjedni blok predavanja započeo je „tantastičnom“ srijedom. Profesor doktor znanosti Ivan Tanta kroz niz je praktičnih primjera, savjeta i zanimljivih video klipova polaznicima pokazao što znači strateški i planski upravljati odnosima s javnošću. Proaktivnost, a ne reaktivnost – mantra je koja je zasigurno svima ostala u glavi nakon Tantinog predavanja. Proaktivnost, i vrlo vjerojatno Jean Claude Van Dammeova špaga između dva Volvo kamiona koja je detaljno izučena (s aspekta PR-a, naravno!) od strane svih ženskih, ali i muških polaznika. Osim ekstremne gimnastike, Tanta se dotakao i politike, uspoređujući strategije odnosa s javnošću na Balkanu s onima na zapadu. O tome ću reći samo jedno – na Balkanu političari hitno trebaju upisati LSPR-ovu edukaciju.
The following day, there was a British invasion at LSPR. Why am I suddenly writing in English? Well, I only thought it would be fair that our Thursday’s lecturer John Dalton, the director of LSPR Worldwide, would be able to read all the horrible things I write about him! Just in case there’s any doubt – I am, of course, joking. The wonderful Mr. Dalton taught us all about Reputation and Brand Management in a very engaging way; the whiteboard full of writings and drawings, the classroom full of laughs. As the director of LSPR Worldwide, he himself is very aware that consumer education is the new way of „selling“ and that you, your brand and your product need creative brand management in order to capture the consumer’s attention. In his own words, “all you need is a good story”. And wasn’t this article a pretty good one?
Tekst: Maja Živković, polaznica LSPRa